hrt dnevnik

HRT od BBC-a naručio skupu analizu, a oni ih posramili: Dnevnik vam je najdosadniji u Europi

Share Button
Središnji Dnevnik HRT-a ne zadovoljava suvremene medijske informativne standarde, dosadan je i nezanimljiv, a trajanje od sat vremena zamorno je i najkoncentriranijem gledatelju, poražavajući je zaključak stručne analize BBC-ja koju je naručio HRT.

Djelatnik HRT-a upoznat s rezultatima analize tportalu je potvrdio poražavajuće ocjene opsežne analize programskog sadržaja HRT-a. Osobito je, kaže, na udaru stručne kritike bila središnja informativna emisija koju su britanski kolege u svojoj ocjeni pokopale.

Jedna od stručnih zamjerki britanskih kolega odnosi se i na vrijeme emitiranja u 19 sati i ‘predugo i zamorno trajanje od sat vremena te nepotrebnog nastavka’ u obliku ‘Dnevnika plus‘ u trajanju od dodatnih 15 minuta.

Ocjene ostalih dijelova programa sugovorniku nisu bile dostupne, a kako navodi, u televizijskim kuloarima najviše se govori o Dnevniku jer je u nj i uloženo najviše novca.

Upravo je poražavajuća ocjena novog središnjeg Dnevnika jedan razloga što je Programsko vijeće Hrvatske radiotelevizije u ponedjeljak zatražilo dostavu BBC-ijeve analize programskih sadržaja analize programa HRT-a.

Tijekom jučerašnje sjednice Programskog vijeća član Vijeća iz redova zaposlenika HRT-a Jozo Barišić zatražio je od ravnatelja programa Saše Runjića informacije u vezi s analizom BBC-ija o programu HRT-a, ali i njezinoj cijeni, točnije koliko je ona bila plaćena.

Prema Runjiću, radi se o internom dokumentu koji služi HRT-u kao orijentacija, odnosno kako bi se uočilo što je dobro, a gdje su potrebne korekcije. Vijeće je u vezi s tim pitanjem donijelo zaključak kako od ravnateljstva HRT-a traži da mu se dostavi taj dokument u onom segmentu u kojem se odnosi na ovlasti Vijeća, a ako se radi o poslovnoj tajni, Vijeće će ga razmotriti na zatvorenoj sjednici.

Jozo Barišić koji je dobio opomenu pred otkaz od glavnog ravnatelja HRT-a Gorana Radmana zbog izjave Jutarnjem listu da je televizijska emisija o inauguraciji predsjednice Kolinde Grabar Kitarović bila napravljena ispod svake ljudske i profesionalne razine, nije htio komentirati kuloarske priče kako je BBC-ijeva analiza programa hrvatske javne televizije negativna.

‘Ne bih ulazio u ono što se priča po hodnicima na Prisavlju, no svakako i nadalje stojim iza zahtjeva da Programsko vijeće dobije na uvid zaključke BBC-jeve analize programa te koliko je za nju plaćeno BBC-jevoj konzultantskoj kući’, kazao je za dugogodišnji urednik informativnog programa HRT-a.

Mi bi smo dodali da HRT nije morao skupo plaćati stručnjake s BBC-ija da bi im rekli kako je program (poglavito središnji Dnevnik) nacionalne tv kuće. Dovoljno je da odu u prvi kafić i pitaju ljude koji ih, temeljem zakonske obaveze,  plaćaju što misle o HRT-u i programu koji proizvode.

 

D.L. /tportal/Foto:hrt  


Komentari
Share Button
-->