LAŽI, UVREDE I VIDEO: Teške optužbe Grmoje, Jutarnjeg lista i Hanžekovića

ožujak 18, 2017 maxportal
Share Button

Zastupnik Mosta Nikola Grmoja prozvao Jutarnji list za medijsko manipuliranje, a njegova vlasnika Marijana Hanžekovića optužio za korištenje tog dnevnog lista za obračun s Mostom.



‘Sinoć oko 19,30 na portalu Jutarnjeg lista objavljen je članak da se društvenim mrežama šire videozapisi kontra Mosta u Metkoviću, no nigdje u tom članku ne navodi se link na neku od društvenih mreža s takvim videozapisima’, rekao je Grmoja, koji je zbog toga zatražio stanku uoči početka saborskog glasovanja.

Grmoja je rekao da se prvi put u Hrvatskoj “jedan dnevni list otvoreno uključio u kampanju protiv jedne političke opcije u jednom gradu”. Razlog Grmoja vidi u tome što je prvo čitanje prošao Zakon o HRT-u kojim se Hanžekoviću, kako je rekao, namjerava uzeti desetke milijuna kuna godišnje.

‘Nakon moje reakcije Jutarnji list je pokušao ispraviti tu pogrešku i izmijeniti članak, te je objavljeno da iza videozapisa stoji lokalni HDZ’, rekao je Grmoja dodavši kako ‘ne zna stoji li lokalni HDZ, ali je očito da stoje gospodin Hanžeković i Jutarnji list’.

Tu objavu Jutarnjeg lista Grmoja je nazvao nečuvenom i pozvao građane da se odupru medijskim manipulacijama te da “ne daju novac za dnevne listove moćnika koji koriste neki medij za obračun s nekom političkom opcijom”.

‘Nećemo odustati, Zakon o HRT-u ide u drugo čitanje, a Hanžeković neće odlučivati o tome tko će voditi Metković, o tome će odlučiti građani Metkovića’, poručio je Grmoja.

 

Most je ponudio dokaze  da Jutarnji stoji iza spotova i da glavni urednik Goran Ogurlić laže

Na te optužbe odgovorio je glavni urednik Jutarnjeg lista Goran Ogurlić rekavši kako su optužbe da Jutarnji stoji iza video-spotova protiv Mosta ridikulozne te da Grmojine optužbe na račun vlasnika Jutarnjeg i redakcije nemaju nikakva temelja.

‘Saborski zastupnik Mosta Nikola Grmoja opet je prerano istrčao na loptu te se neutemeljeno i bez provjere činjenica obrušio na Jutarnji list, naveo je u očitovanju za Hinu glavi urednik Jutarnjeg lista Ogurlić. Jutarnji list je spotove preuzeo s YouTube-a i objavili smo ih u trenutku kada su se pojavili, a u tekstu se pitamo stoji li lokalni HDZ iza ovih spotova, naveo je Ogurlić.

Na to Ogurlićevo očitovanje oglasio se Most. Tvrde da Ogurlić iznosi neistine. Pitaju zašto je učinjena promjena za koju Most ima dokaz u obliku screenshota, gdje se vidi da je maknut logo Jutarnjeg lista?

“Gospodine Ogurliću, zašto ste napravili tu izmjenu, a sada tvrdite suprotno? Što vaši čitatelji mogu očekivati od medija čiji glavni urednik optužuje zastupnika Grmoju za iznošenje neistina, a ustvari sam to čini, jer se video nije dijelio na društvenim mrežama kako se tvrdilo niti je stavljen link na neki Facebook profil niti prvotno na  YouTube?

Hoćete li se i sada pravdati tuđim navodnim nerazumijevanjem  interneta?

Most će i dalje štititi građane od Hanžekovićevih ovrha, bez obzira  koliko članaka bilo ispisano objedama na račun Mosta, Mostovih zastupnika, gradonačelnika i svih drugih koji su dijelom promjene za   zaštitu najosjetljivijih skupina građana od interesa pojedinaca”, priopćeno je iz Mosta.

MP/foto:hrt



Komentari
Share Button