Ovo su četiri sporna spota zbog kojih su zaratili Most i Jutarnji list

ožujak 18, 2017 maxportal
Share Button

Video spotove prvi je objavio Jutarnji.hr, uz naslov POČEO PREDIZBORNI RAT Stoji li HDZ iza spotova kojima se udara na Petrova i Grmoju: ‘Vidite ovu pustoš… To nam ostavljaju gospoda iz Mosta!.



Iako u tekstu sugeriraju da iza spotova stoji lokalni HDZ, u prvoj objavi na videu se nalazi logo Jutarnjeg lista što je jasno sugeriralo da je Jutarnji i autor spotova. 

Nikola Grmoja prozvao ih je u Saboru:

“Sinoć oko 19,30 na portalu Jutarnjeg lista objavljen je članak da se društvenim mrežama šire videozapisi kontra Mosta u Metkoviću, no nigdje u tom članku ne navodi se link na neku od društvenih mreža s takvim videozapisima”, rekao je Grmoja i zbog toga zatražio stanku uoči početka saborskog glasovanja.

U prvoj objavi spota vidljivo je istaknut logo Jutarnjeg lista

 

Grmoja je rekao da se prvi put u Hrvatskoj “jedan dnevni list otvoreno uključio u kampanju protiv jedne političke opcije” a razlog vidi u tome što je prvo čitanje prošao Zakon o HRT-u kojim se Hanžekoviću namjerava uzeti desetke milijuna kuna godišnje.
“Nakon moje reakcije Jutarnji list je pokušao ispraviti tu pogrešku i izmijeniti članak, te je objavljeno da iza videozapisa stoji lokalni HDZ’, rekao je Grmoja dodavši kako ‘ne zna stoji li lokalni HDZ, ali je očito da stoje gospodin Hanžeković i Jutarnji list.”

Nakon Grmojine reakcije u Saboru logo Jutarnjeg lista je uklonjen

Ponašanje Jutarnjeg lista Grmoja je nazvao nečuvenim i pozvao Hrvate da se odupru medijskim manipulacijama te da prestanu kupovati Jutarnji list.

Na Grmojine optužbe odgovorio je glavni urednik Jutarnjeg lista Goran Ogurlić rekavši kako su optužbe da Jutarnji stoji iza video-spotova protiv Mosta ridikulozne te da Grmojine optužbe na račun vlasnika Jutarnjeg i redakcije nemaju nikakva temelja.

‘Saborski zastupnik Mosta Nikola Grmoja opet je prerano istrčao na loptu te se neutemeljeno i bez provjere činjenica obrušio na Jutarnji list, naveo je u očitovanju za Hinu glavi urednik Jutarnjeg lista Ogurlić. Jutarnji list je spotove preuzeo s YouTube-a i objavili smo ih u trenutku kada su se pojavili, a u tekstu se pitamo stoji li lokalni HDZ iza ovih spotova, naveo je Ogurlić.

Na to Ogurlićevo očitovanje oglasio se Most. Tvrde da Ogurlić iznosi neistine. Pitaju zašto je učinjena promjena za koju Most ima dokaz u obliku screenshota, gdje se vidi da je maknut logo Jutarnjeg lista?

“Gospodine Ogurliću, zašto ste napravili tu izmjenu, a sada tvrdite suprotno? Što vaši čitatelji mogu očekivati od medija čiji glavni urednik optužuje zastupnika Grmoju za iznošenje neistina, a ustvari sam to čini, jer se video nije dijelio na društvenim mrežama kako se tvrdilo niti je stavljen link na neki Facebook profil niti prvotno na  YouTube?

Iako je Jutarnji sugerirao da bi iza spotova mogao stajati lokalni HDZ, u lokalnoj organizaciji te stranke bili su zatečeni, nemaju svoj YouTube kanal, a na stranačkoj Facebook stranici prenijeli su sadržaj Jutarnjeg lista.

Važno je za spomenuti da se na YouTube kanalu, koji se zove ‘Baš Nismo ,nalaze samo ta četiri videa i ništa više te da je kanal registriran isti da kad je Jutarnji s prvotne inačice videa skinuo svoj logo.

Ovo četiri video spota iz Metkovića, objavljene na YouTube kanalu ‘Baš Nismo’ za koje je Most prozvao Jutarnji list.

 



Komentari
Share Button