VIDEO: RTL-ova novinaka svjesno lagala o Željki Markić, a sad bježi od suđenja!?

rujan 9, 2017 maxportal
Share Button

Dr. Željka Markić, predsjednica udruge U ime obitelji, tužila je Danku Derifaj, novinarku RTL-a, zbog klevete. U četvrtak, 7. rujna, trebalo se održati ročiste, no ono se nije održalo jer ga je Derifaj treći put odgodila.



Naime, 23. svibnja 2016. godine emitiran je prilog u emisiji RTL Direkt u kojem je Derifaj iznijela niz neistinitih činjeničnih tvrdnji o dr. Željki Markić, iako je znala da su iste neistinite, objavio je portal Narod.hr

Video prilog pogledajte OVDJE.

Tako je naznačenog dana u emisiji RTL Direkt u prilogu o nacionalnom “Hodu za život, obitelj i Hrvatsku” iznijela tvrdnje sljedećeg sadržaja: “Teza o pobrkanim lončićima možda može objasniti činjenicu da najveća hrvatska zagovornica obitelji i rađanja posluje s proizvođačima kontraceptiva”; “Kad je netko protiv pobačaja onda je vrlo neobično da zarađuje od tableta koje sprječavaju začeće?”; “Hrvatska je trenutno po upotrebi kontracepcije među zadnjima u Europi. Kada bi došlo do zabrane pobačaja, porasla bi i potražnja za kontracepcijom. Siguran prihod za one koji je prodaju, zar ne?”.

Također, istog je dana prilog iz emisije RTL Direkt sa cjelokupnim sinopsisom priloga koji sadrži gore citirane navode uz dodatnu tvrdnju sljedećeg sadržaja: “Hod za život su predvodile dvije žene koje su svaka na svoj način povezane s farmaceutskom industrijom koja proizvodi pilule za dan poslije”, objavljen u internetskom članku koji potpisuje okrivljenica i to na ovoj poveznici.

Na taj je način novinarka RTL-a iznijela neistinite činjenične tvrdnje koje štete časti i ugledu gđe Željke Markić, a za koje je znala da su neistinite, te su one, s obzirom da su iznesene putem televizije i računalnog sustava ili mreže, postale pristupačne većem broju osoba, pa je time počinila kazneno djelo protiv časti i ugleda – klevetu.

Narod.hr  ranije je od dr. Markić zatražio komentar cijelog slučaja kojeg prenosimo u cijelosti: “Danki Derifaj dala sam izjavu o ponavljanoj laži kako se moja tvrtka „bogati prodajom i kliničkim ispitivanjima“ kontraceptivnih ili abortivnih sredstava. U kameru sam joj ponovila da je to laž. Kao dokaz sam ponovila da moja tvrtka uopće nije registrirana za trgovinu lijekovima ili kontracepcijom, i da nije nikad dobila obavezno dopuštenje za kliničko ispitivanje vezano za kontracepciju ili abortivnu pilulu za dan poslije – što se lako može provjeriti u nadležnim institucijama.

Unatoč svemu tome, Danka Derifaj napravila je prilog u kojem je prevarila gledatelje i širila laži o meni. Danku Derifaj osobno poznajem, surađivala sam s njom 3 godine na Novoj TV kad sam ja radila kao urednica Dnevnika te pokretač i urednica emisije Provjereno. Upravo sam njoj dala izjavu, jer sam računala da je profesionalac i da će, bez obzira, slagala se ili ne sa Hodom za život, obitelj i Hrvatsku – profesionalno obaviti svoj posao. Tužila sam ju za klevetu, jer mislim da je važno početi razlikovati profesionalne od neprofesionalnih novinara u Hrvatskoj”.

IZVOR: Narod.hr



Komentari
Share Button