VRIJEME POTURICA: Kako Josipovićevi savjetnici njegov poraz žele prikazati kao svoju pobjedu

siječanj 20, 2015 maxportal
Share Button

Hrvatska je zemlja prilivoda i lažnih neovisnih intelektualaca. Josipović je izgubio izbore, a njegovi savjetnici ponašaju se kao zvijezde i priskaču upomoć pobjednicima



ZANIMLJIVO je promatrati ovo postizborno vrijeme. Gubitnik Josipović je skoro nestao s pozornice, vjerojatno liže rane, al zato su njegovi savjetnici iz sjene postali prisutniji u medijskom prostoru.

Hrvatska je zemlja izrazito bogata raznim analitičarima i stručnjacima za PR, odnosno prodavanje magle ili izmišljanje svjetlosti u tamnim tunelima naše zbilje. Prije izbora su ti analitičari uglavnom neodređeni, drže fige onomu tko je upravo na vlasti ne žele se zamjeriti, a nakon izbora su oni sve znali i predvidjeli.

Posebna ekipa takvih stručnjaka se okuplja u Hrvatskom društvu za odnose s javnošću. To društvo je mnogima nepoznato, ali ono predstavlja neku vrstu strukovne udruge onih koji su najbolji u odnosima s javnošću. Već godinama tim društvom drmaju dva lika poznata našoj političkoj javnosti: Aleksandra Kolarić i doc. dr. Božo Skoko.

Aleksandra je poznata po svojoj karijeri kao glasnogovornica Ivice Račana, premijera koji se sa Milanovićem bori za mjesto najnesposobnijeg političara i kasnije Milanovićeva crna ovca s izrazito visokim mišljenjem o svojim kvalitetama, a s jako niskim pragom tolerancije prema svima koji drugačije misle. Njoj uz bok je hercegovački docent za svaku vlast, dr. Božo Skoko.

Vjerojatno je taj dvojac zaslužan da su nagrade za komunikatore godine dobili mucavac, bez uvrede, Rohatinski i genijalac svih komunikacija Ivo Josipović. Baš taj dvojac je Ivi Josipoviću vodio kampanju. Aleksandra iz drugog reda, Božo tehnički tako što je za svoju agenciju priskrbio najveći dio kolača od oglašavanja.skoko-2[1]

Sad je međutim nastalo vrijeme prestrojavanja, naguravanja u pobjedničku ekipu, a tu su naši stručnajci pravi genijalci.

Skoko sam sebe definira kao umjerenog konzervativca i na osnovu te samodefinicije se osjeća pozvanim davati izjave koje graniče s dječjim analizama što je tko napravio. Ono po načelu kad pitaju Mandžu kako je zabio gol: ja potrčao, dobio loptu, udarac i zabijem ga. Tako i Skoko sada po svim portalima analizira zašto je Kolinda pobijedlia. Iz njegovih izjava ispada da je to od početka bilo jasno pa se pitam kako to da taj genijalni stručnjak to nije prije prepoznao pa svoje usluge ponudio pobjednici, a ne gubitniku?

Ta banalna činjenica ne smeta Josipovićeva čovjeka za tehničko obavljanje kamapnje i autora knjige u kojoj je Tito proglašen velikanom. On se jednostavno premjesti u drugi položaj, bitno je da lova teče, a portali i novine su mu dužni dati prostora jer oni ipak žive od oglasa.

Zanimljivo je promatrati te hrvatske medijske poturice kako se jako brzo pokušavaju prilagoditi novonastaloj situaciji.

Josipović je stvar prošlosti, a sada valja ipak zadražti pozicije. Kolindin tim koji je vodio pobjedničku kampanju ne dobiva toliko prostora kao oni koji su savjetovali i organizirali kampanju za gubitnika. Kolinda sastavlja svoj tim stručnjaka i već joj se naguravaju ljudi koji su radili i za protivnika. Je li to znak da u HDZ-u nemaju izvornih i nepotrošenih kadrova ili i oni padaju na slatkorječivost medijskih i inih stručnjaka?

U svakom slučaju već je najvaljeno da će u savjetničkom timu ostati Vice Batarelo, a nebismo se trebali začuditi ako uskoro medijski savjetnik postane Skoko ili netko iz njegove agencije.

Isto tako se nemojmo čuditi ako uskoro pročitamo da je glavnu nagradu Hrvatske udruge za odnose s javnošću dobila Kolinda Grabar Kitarović jer ovo je ipak zemlja prilivoda i lažnih neovisnih intelektualaca koji gospodi svojim hemeroidalnim iskustvom liječe usidjele stražnjice.

D. Lukić



Komentirajte kao i prije. Jednostavno se prijavite putem Facebook-a, Gmail-a ili Twittera.


Share Button