Zbog štete od 150 tisuća kuna Slobodna Dalmacija otkazala Borisu Dežuloviću

lipanj 13, 2015 maxportal
Share Button
SPLITSKI dnevnik Slobodna Dalmacija, u vlasništvu EPH, otkazala je suradnju piscu i novinaru Borisu Dežuloviću nakon što je presuđeno da trebaju platiti 150 tisuća kuna zbog tužbe deset osoba koje su se osjetile uvrijeđene Dežulovićevom tekstu u kojima ih naziva ‘gnjidama’



Slobodna Dalmacija treba platiti 150.000 kuna desetorici osoba koje su tužile te dnevne novine zbog Dežulovićevog teksta u kojem ih je, među ostalim, nazvao gnjidama. Kolumnist im je 2012. posvetio tekst naslovljen sa ‘Za njih bi bilo bolje da Bog ne postoji‘ za koji je Županijski sud u Splitu ocijenio da je dotičnima povrijedio čast, ugled i dostojanstvo.

Smatra li Dežulovića da se iza prekida suradnje kriju drugi motivi, pa i bliženje parlamentarnih izbora. Odgovorio je nedvosmisleno:

”Ne treba biti pretjerano pametan za zbrojiti dva i dva. Upravljačka garnitura je procijenila da u ovom historijskom trenutku ne odgovara izričaj kao moj. Pa sad imaju izbora, nek im gnjide pišu.”

Dodao je i da nije prvi kojega je ovo zadesilo; podsjetio je i da je nedavno Davora Krilu zamijenio Tihomir Dujmović.
”Umjesto mene Vukman i eto ga”, zaključio je u svom stilu.

Tekst pod naslovom Za njih bi bilo bolje da Bog ne postoji, objavljen u redovitoj kolumni ‘Bombe, rašpe, rivolveri’, a i još uvijek se nalazi na mrežnoj stranici Slobodne Dalmacije.

MP/Foto:SD



Komentirajte kao i prije. Jednostavno se prijavite putem Facebook-a, Gmail-a ili Twittera.


Share Button