Josipović laže: The Dailycaller je četvrti portal u Americi, čita ga 11,3 milijuna ljudi

ožujak 5, 2015 maxportal
Share Button

Ivo Josipović objavio je kolumnu na portalu autograf.hr u kojoj se obrušio na glavnog tajnika HDZ-a Milijana Brkića, optuživši ga da je izmislio portal u SAD-u koji je napao bivšeg predsjednika i njegovoga oca Antu



U odgovoru na prozivke Milijana Brkića, glavnog tajnika HDZ-a, izgovorene u emisiji Markov trg na Z1 televiziji, da je HDZ-u nudio da sruše premijera Zorana Milanovići za premijerku  instaliraju Vesnu Pusić, Josipović kaže da je riječ o lažima i da ga se desnica boji.

“Na opskurnim televizijama opskurni su likovi igrali glavne likove u tzv. prljavoj kampanji izmišljajući, pod dirigentskom palicom g. Brkića, prilično fantastične priče i optužbe. Čak su izmislili i lažni portal nekih američkih novina koje su kao tvrdile da sam ”zarobljenik” Srbije, jer da imaju neke dokaze koji kompromitiraju moju obitelj. Naravno, nakon izbora portal je nestao s interneta… Ali, i to je legitimno u politici kojoj je rodonačelnik Machiavelli.”, piše Josipović na portalu autograf.hr.

josipovi-srbija-660x330[1]Ivi Josipoviću ova laž nije trebala. Lako je provjeriti da portal Dailycaller.com postoji, da se na njegovim stranicama još uvijek nalazi tekst Dana Radosa Is Serbia Controlling Croatia By Blackmailing Its President? (Kontrolira li Srbija Hrvatsku ucjenom njenog predsjednika?).

Tekst je u siječnju, između dva kruga parlamentarnih izbora, izazvao veliku pažnju čitatelja u Americi i Hrvatskoj. Maxportal ga je dobio posredstvom američkim prijatelja, a nakon objave doživjeli smo dva hakerska napada pa smo nekoliko sati bili nedostupni.

Na ovom linku možete pročitati što je The Dailx Caller napisao o Ivi Josipoviću, njegovom ocu Anti i beogradskim ucjenama bivšem hrvatskom predsjedniku.

>>>> Američki mediji o Josipoviću: Njegov glavni cilj je spasiti svog oca Antu od zatvora

The Daily Caller iz Washingtona osnovali su nezavisni konzervativac Tucker Carlson i Neil Patel, savjetnik bivšeg američkog potpredsjednika Dicka Cheneya, i četvrti je portal po čitanosti u SAD-u. Informacije je lako provjeritina Google pretraživaču. Ukucamo li na Google Alexa.com i potražimo dailycaller.com lako saznajemo da se od  svih portala u SAD-u nalazi na 797 mjesto, a među novinskim portalima četvrti je najčitaniji portal. Posjećuje ga 11,3 milijuna  čitatelja.drago_pilsel_254800S1[1]

Za razliku u The Dayily Callera, Josipović  kolumnu objavljuje na portalu Autograf  Drage Pilsela koji javnim novcem izdašno pomaže ministrica kulture ASndrea Zlatar Violić da bi Pilsel mogao reklamirati svo prijatelja Ivu Josipovića. Novac mu je dala i za portal Predsjednički izbori koji je služio kao reklamni pano bivšeg predsjednika

No ni to mu nije pomoglo. Izgubio je izbore. Tko gubi ima se pravo ljutiti, ali ovako velika laž i sramota čak ni Ivi Josipoviću nije bila potrebna.

Marko Marković
Photo: Screenshot The Daily Caller

 



Komentari
Share Button