Napokon se netko sjetio da komandne ploče na automobilima zapravo ne bi trebale odvlačiti pažnju korisnika, a s brojnim novim opcijama koje infotainment sustavi nude, događa se baš suprotno.
Rezultati istraživanja koje je provelo sveučilište u Utahu pokazalo je da je od trideset novih modela automobila, infotainment sustav koji najviše odvlači pažnju vozača upravo onaj u Tesli, a koji je za neke akcije zahtijevao čak 40 sekundi vozačeve pažnje.
S druge strane, Toyota i Hyundai su izgleda najbolje riješili ovu problematiku, jer se njihovim sustavima vozači najmanje bave.
Original možete pronaći na autopress.hr
U ogledu 6. kola Europa lige španjolski Betis uzvratio je plavima za poraz od prije…
Pokupec je bio uhićen i prošli tjedan zbog širenja lažnih vijesti, no novo uhićenje nema…
Donji dom austrijskog parlamenta u četvrtak je usvojio zabranu nošenja muslimanskih pokrivala za glavu u…
Komentiraj