Napokon se netko sjetio da komandne ploče na automobilima zapravo ne bi trebale odvlačiti pažnju korisnika, a s brojnim novim opcijama koje infotainment sustavi nude, događa se baš suprotno.
Rezultati istraživanja koje je provelo sveučilište u Utahu pokazalo je da je od trideset novih modela automobila, infotainment sustav koji najviše odvlači pažnju vozača upravo onaj u Tesli, a koji je za neke akcije zahtijevao čak 40 sekundi vozačeve pažnje.
S druge strane, Toyota i Hyundai su izgleda najbolje riješili ovu problematiku, jer se njihovim sustavima vozači najmanje bave.
Original možete pronaći na autopress.hr
Ministrica rudarstva i energetike Srbije Dubravka Đedović Handanović izjavila je da se zemlja nalazi u…
General Nebojša Pavković, bivši zapovjednik Vojske Jugoslavije i haški osuđenik, preminuo je u 79. godini…
U razgovoru za Cro portal Thompsonovi odvjetnici Marko Višić i Iva Višić pojasnili su stvari. "Sve je jasno iz dokumentacije: Marko…
Komentiraj