Napokon se netko sjetio da komandne ploče na automobilima zapravo ne bi trebale odvlačiti pažnju korisnika, a s brojnim novim opcijama koje infotainment sustavi nude, događa se baš suprotno.
Rezultati istraživanja koje je provelo sveučilište u Utahu pokazalo je da je od trideset novih modela automobila, infotainment sustav koji najviše odvlači pažnju vozača upravo onaj u Tesli, a koji je za neke akcije zahtijevao čak 40 sekundi vozačeve pažnje.
S druge strane, Toyota i Hyundai su izgleda najbolje riješili ovu problematiku, jer se njihovim sustavima vozači najmanje bave.
Original možete pronaći na autopress.hr
Na izjavu Nine Raspudića "prije bih se poturčio nego podržao Plenkovićev HDZ", reagirali su iz…
Trgovački lanac Plodine te direktor nabave proglašeni krivima i kažnjeni zbog varanja kupaca lažnim akcijskim…
Izjave hrvatskog predsjednika Zorana Milanovića opet su izazvale diplomatski skandal. Bugarska je pozvala hrvatsku veleposlanicu u toj zemlji Jasnu Ognjanovac…
Komentiraj