Kategorije Magazin

HEROJ STILA: Nitko na svijetu nije nosio odjela kao Alain Delon

Širi dalje

Malo je muškaraca u povijesti koji bi mogli nositi odijelo poput Alaina Delona. Kako je njegova karijera počela cvjetati 1960-ih, nije se pojavio čovjek sigurniji u svoje sposobnosti, niti sigurniji u svoje mjesto na vrhu kinematografskog prehrambenog lanca.



To se samopouzdanje može vidjeti u njegovim brojnim raznolikim ulogama – od Toma Ripleyja u Plein Soleil (1960.) do Jefa Costella u Le Samourai (1967.) – kao i na mnogim slikama na kojima skita po Rivijeri.

I ako je, naravno, mogao biti daleko veći. Kao i slavna mu sunarodnjakinja Catherine Deneuve i Alain Delon je  odbio Hollywood ne želeći učiti engleski, odlučivši se umjesto toga za karijeru u svojoj domovini Francuskoj.

To mu pak nije bio prvi buntovnički potez; izbačen je iz više škola i proveo je 11 mjeseci svoje francuske vojne službe u zatvoru prije nego što je nečasno otpušten. To odbijanje prilagođavanja moglo se vidjeti u načinu na koji se Delon držao u svojoj karijeri, izvan ekrana, kao i u načinu na koji je nosio odjeću.

U njemu je bilo izvjesne nonšalantnosti i stječe se dojam da mu je bilo svejedno što nosi, za razliku od svojih starijih holivudskih kolega Caryja Granta i Clarka Gablea, koji su nedvojbeno bili britki, ali pomalo iskonski i uglađeni.

Na papiru, Delonov stil iz 1960-ih bio je neupadljiv. Davao je prednost jednostavnom kroju u sivoj i plavoj boji, a kad bi nosio kravatu, uvijek na crvenom tepihu ili nekom drugom svečanom događaju, birao je tamne jednobojne boje pletene ili teksturirane svile.

Općenito su se izbjegavali džepni komadi, a jedini drugi modni dodatak bila bi cigareta, koja bi mu nevjerojatno visjela iz kuta usana. Što se ležernije strane tiče, Delon je vješto nosio pleteninu i svoju je kombinirao s krojenim hlačama i natikačama, dodajući nemalu količinu kontinentalnog štiha.

Začudo je malo toga za reći o stilu Alaina Delona, ​​unatoč tome što ga ima toliko. U tome nema nikakve tajne, nema kombinacija odjevnih predmeta samo za njega; samo dobro izrađena, jednostavna odjeća koja je laskala onome tko je nosi.

Postoji scena u Plein Soleilu gdje on šeta talijanskom tržnicom, cigarete zalijepljene za usne, jakne vješto prebačene preko ramena.

 

Nosi bijelu košulju otkopčanu do pola, zavrnutih rukava i sive hlače srednjeg rasta koje se lagano sužavaju preko njegovih mokasinki. Nema ništa posebno u tome što on nosi, ali u ovoj sceni on simbolizira ‘cool’.

Pretjerano je korišten kliše da nije važno što nosiš, nego kako to nosiš, a Delon je to dokazao. Ponekad je jednostavnije ipak najbolje.

Megy M. /Foto: Press


Širi dalje
Komentiraj
Podjeli
Objavljeno od
Tagovi Alain Delon

Najnovije

Jasna Vojnić u Beogradu: Napadajući Hrvatsku slabite Srbiju

"Hrvati u Srbiji nisu problem, oni su resurs", izjavila je u obraćanju srbijanskim medijima u…

9 sati prije

O izjavi srpskog ministra: Beograd prijeti teritorijem – Zagreb uzvraća udarac!

Šef hrvatske diplomacije Gordan Grlić Radman oštro je osudio u četvrtak izjavu srbijanskog ministra informiranja…

10 sati prije

Amerikanac ubio suprugu Srpkinju. Osuđen je na doživotni zavor

Brian Walshe osuđen je na doživotni zatvor bez mogućnosti uvjetnog otpusta zbog ubojstva supruge Ane…

10 sati prije