Ministar obrane Mario Banožić koristio je zrakoplov Ministarstva obrane za letove između Zadra i Zagreba, a veći broj medija popodne je to objavio kao skandaloznu informaciju.
Ministar je letio na avionu švicarske proizvodnje Pilatus PC-9 koji je u sastavu 392. eskadrile i koji se koristi za obuku pilota.
Dio medija prenio je da su letovi bili u vrijeme godišnjeg odmora, što se pokazalo netočnim.
Ministarstvo obrane brzo je reagiralo priopćenjem u kojem se navodi da je ministar Banožić, na preporuku HRZ-a, u dva navrata koristio Pilatus jer je jeftiniji od sata leta helikopterom.
“Oba leta realizirana su u sklopu planirane obuke pilota 392. eskadrile aviona 93. krila Hrvatskog ratnog zrakoplovstva te bi se oni odvili i bez prisustva ministra. Let Pilatusom PC-9 bio je na prijedlog Hrvatskog ratnog zrakoplovstva.
Napominjemo kako je sat leta Pilatusom PC-9 deseterostruko jeftiniji od sata leta helikopterom, a usto je bila ljetna sezona i helikopteri su bili angažirani na gašenju požara i za hitne medicinske prijevoze.
Ministar Banožić prvi put letio je kako bi prisustvovao sastanku s predsjednikom Vlade RH i generalima zapovjednicima i visokim časnicima koji su sudjelovali u Vojno-redarstvenoj operaciji ‘Bljesak’.
Drugi let bio je na poziv Hrvatskog ratnog zrakoplovstva u sklopu uvježbavanja pilota na ruti od Zemunika do Zagreba, nakon službenog boravka u Zemuniku i sastanka sa zapovjednicima HRZ-a vezano uz protupožarnu sezonu”, stoji u priopćenju MORH-a.
Svi mediji u Hrvatskoj u svibnju 2003. na naslovnim stranicama prenijeli kao atraktivnu vijest da je tadašnja ministrica obrane Željka Antunović letjela na MiG-u 21.
“Ministrica Antunović prva je žena u povijesti HRZ-a koje je letjela u nadzvučnom MIG-u 21. Nakon što su službeno demonstrirani obnovljeni MiG-ovi, časnici zrakoplovne baze ponudili su ministrici da poleti u MIG-u. Budući da je prethodno obavila liječnički pregled, prihvatila je ponudu.
Antunović je u društvu pilota bojnika Ivice Ivandića letjela 40 minuta na ruti Virovitica – Pakrac – Nova Gradiška i natrag, na visini od 150 do 500 metara, uz brzinu od 800 do 1100 km na sat.
Nakon leta ministrica je, iako pomalo blijeda u licu, novinarima rekla kako se osjeća odlično”, emitirala je 15. svibnja 2013. Hina, a objavili svi mediji u Hrvatskoj.
Dan poslije Večernji list je u redakcijskom komentaru objavio:
“MiG- 21, u kojem je bila ministrica Željka Antunović, u niskom letu preletio je preko rodne joj Virovitice i tako odao počast tom gradu, zahvalio mu što je u njemu na svijet došlo to iznimno stvorenje koje svojom posebnošću usrećuje ovu zemlju. Ministrica je iznad Virovitice svojoj rodbini, vršnjakinjama i vršnjacima iz škole, učiteljima i nastavnicima, svim njihovim očekivanjima i zavistima demonstrirala svoj životni uspjeh.
Vidimo je na slikama veselu, kao da je upravo izišla iz nekog partizanskog filma ili proze: junakinja iz MiG-a za čitanke i za ulice koje bi po njoj trebale dobiti ime. Novine su tako reći jučer pisale kako je tisuće časnika i vojnika otpuštenih zbog “reforme vojske” na rubu gladi, ali slika njihove bijede ne uklapa se baš u scenarij u kojem MiG 21 odaje počast ministričinu zavičaju.
Istina, oni su branili ovu zemlju, ali lako je biti ratnik u ratu! Rat je pa si ratnik – ima li što prirodnije!
Ali sada, kada se izvršava kudikamo teži zadatak, kada se treba “prilagoditi standardima NATO-a”, kada ratnici iz HV-a otpadaju kao višak, kada više ne treba otimati avione neprijatelju, potrebna je nova heroina koja će u elitnom ratnom simbolu – MiG-u 21 – pokazati naciji kako izgleda vojska reformirana u ministricu…”
M.M. /Foto: pxll/morh
Na dan kada je Tužiteljstvo za organizirani kriminal (TOK) podiglo optužnicu protiv ministra kulture Nikole…
Novinar N1 Mladen Savatović najavio je da će podnijeti tužbu protiv predsjednika Srbije Aleksandar Vučića,…
Zbog kvara na proizvodnom dijelu centralnog toplinskog sustava grada Zagreba jutros je došlo do obustave…
Komentiraj