Nekoliko dana prije 18. studenog kad će se obilježiti 30. obljetnica bitke za Vukovar, od ove godine i državni blagdan Dan sjećanja na žrtvu Vukovara, Borovo će na tržište, putem web trgovine i svoje 74 klasične prodavaonice, pustiti u prodaju posebnu ediciju popularnih “Zenga” čizama.
“Okrugli jubilej tražio je i od Borova osmišljavanje prigodne posvete. Odlučili smo se da to bude crna verzija našeg najpopularnijeg proizvoda, “Zenga” čizmi.
S obzirom da će se u prodaju pustiti serija od 600 komada nazvali smo ju “limited black edition”, a kako se to događa i svih ostalih godina, vjerojatno će ih se najveći broj prodati u našim trgovinama na sam Dan sjećanja na žrtvu Vukovara, istaknuo je Marko Đavić, marketinški kreator Borova.
I crna će kao i žute ili smeđe verzije imati utisnut logo vukovarskog vodotornja, a Đavić najavljuje i mogućnost personalizacije u nekim kasnijim “black” serijama, piše Novi list.
Priču o vukovarskim žutim ili Zenga čizmama miožete pročitati OVDJE
>> TRAJNIJE OD ŽIVOTA: Priča o vukovarskim „žutim“ ili „zenga čizmama”
M.M. /Foto: Borovo
Hrvatska je u 1. kolu skupine C Svjetskog U-17 prvenstva u Kataru remizirala sa Senegalom…
Kada se na tržištu pojave dva automobilska giganta iz iste obitelji, kao što su Škoda…
Na Dušni dan, kada tišina groblja priča najdublje priče, mnogi su obišli posljednja počivališta svojih…
Komentiraj