Agencija za elektroničke medije (AEM) objavila je analizu gledanosti televizijskog programa za kolovoz prema kojoj je najgledaniji televizijski kanal HRT 1 s 14,01 posto gledanosti (share), slijedi Nova TV s 13,18 i RTL s 9,29 posto gledanosti.
Na popisu 15 najgledanijih televizijskih kanala slijede HRT 2, Doma TV i RTL 2 s gledanošću od 7,35 do 4,61 posto, HRT 4 ima 1,94, a HRT 3 1,26 posto sharea, a kao posljednji navedni kanal u analizi naveden je Fox s 0,98 posto gledanosti.
Najgledanija emisija u kolovozu bio je prijenos finala nogometne Lige prvaka na HRT 2 s 41,3 posto sharea, prijenos polufinala tog natjecanja na HRT2 imao je 33,83 posto, a kao treća i prva informativna emisija po gledanosti bio je Dnevnik Nove TV s 31,76 posto.
U petnaest najgledanijih emisiji po četiri ih je bilo prikazano na HRT 1 i HRT 2, pet ih je s Nove TV, a dvije iz produkcije RTL Televizije.
Od nezemaljskih televizijskih kanala najgledaniji je Nickelodeon s 3,52 sharea, slijede N1 i National Geographic s 3,33, odnosno 1,4 posto.
Istraživanje je provela tvrtka AdScanner d.o.o. na uzorku od 900 kućanstava koja predstavljaju 720.000 IPTV i kabelskih kućanstava u Hrvatskoj.
Javna objava anketa gledanosti televizijskog programa ponovno je pokrenuta na stranicama AEM-a krajem svibnja kada je bila objavljena prva analiza gledanosti televizijskih programa od srpnja do prosinca 2019. izrađena u suradnji s agencijom AdScanner, HT-om i A1.
Cilj AEM-a je omogućiti uvid u trendove gledanosti unutar cjelokupnog televizijskog tržišta, na raznovrsnim distribucijskim platformama, a što uključuje i dio naplatnih televizijskih usluga i to na mjesečnoj razini, ističu u Agenciji za elektroničke medije.
R.I. /Hina/Foto:hrt
Predsjednik Zoran Milanović objavio je na svom službenom Facebooku da Palestinci imaju pravo na vlastitu…
Branimir Glavaš je podnio zahtjev da mu država plati troškove obrane na suđenju pred Županijskim…
Miljenko Jergović danima se pravda da od love koju država uplaćuje za prijevode njegovih knjiga,…
Komentiraj