Iz 2X1 komunikacije reagirali su na istraživanje objavljeno na Direktno.hr, i još nekim “udbo-ustaškim” portalima, koje potpisuje tvrtka ‘Digital 2X1’ iz Vinkovaca. Cilj ankete bio je uniziti Most, a dignuti Domovinski pokret.
“Dozvolite da vam se obratimo u povodu pojave tvrtke „Digital 2X1“, odnosno istraživanja objavljenog na portalu Direktno.hr. Naime, kako stoji u tekstu, istraživanje potpisuje navedena tvrtka, odnosno „Digital 2X1 agencija za ispitivanje javnog mijenja“.
Uvidom u registar Trgovačkog suda zaista je vidljivo postojanje takve tvrtke.
Ne ulazeći u motive i naručitelje ove farse s lažnim oznakama, usporedive s proizvodima kakvi su se znali viđati u popularnim prodavaonicama u Konjščinskoj ulici zagrebačke Dubrave, ono što bismo ovim putem željeli je tek upozoriti javnost kako se radi o tragikomičnom pokušaju kloniranja agencije 2X1 komunikacije iz Zagreba (pa čak i njezina logotipa), koja se više od desetljeća bavi istraživanjem tržišta te redovitim mjesečnim ispitivanjem političkih preferencija.
Agencija 2X1 komunikacije savjetuje se s pravnicima oko ovog slučaja, a do svršetka tog postupka poduzeću Digital 2X1 j.d.o.o. zahvaljujemo na gesti admiracije ( divljenja , op.a.
) te im nesebično nudimo svoju pomoć oko kreativnih rješenja u izboru naziva i vizuala”, ističe se u priopćenju 2X1 komunikacije koje potpisuje direktor Krešimir Kartelo.Agencija osnovana krajem prošle godine
Agencija „Digital 2X1“ je osnovana 30. listopada 2023., kao djelatnost navodi se “istraživanje tržišta i ispitivanje javnoga mnijenja”, a temeljni kapital joj je 1 euro. Direktor je Vlado Čuljak, sjedište je u Vinkovcima, a datum otvaranja računa je 20. studenog 2023.
Među ostalim djelatnostima navode se i organiziranje koncerata, promidžba, usluge dizajna, audiovizualne djelatnosti
Portal Telegram piše da je Vlado Čuljak, poznat i kako Vlado Citroen, prijatelj Marija Radića, neformalnog šefa Domovisnkog pokreta. Radić je prije nekoliko godina snimljen u Ceriću kraj Vinkovaca, na fešti uz turbo folk, kako stavlja krunu na glavu Vladi Čuljku.
Čuljak je nadimak ‘Vlado Citroen’ dobio iz vremena dok je bio zastupnik francuskog Citroena i u Vukovaru imao salon njihovih automobila. Tada je bio najuspješniji diler Citroenovih vozila u Hrvatskoj, oko vrata nosio zlatni lanac na kojem je bila pločica s logotipom Citroena.
Most ne prelazi prag
“Rezultat DP-a u anketi neće sjesti Plenkoviću: Imaju najveći skok u prvoj izbornoj jedinici”, naslov je na portalu Direktno.
Prema toj anketi, SDP s partnerima ima potporu od 29,2 posto birača, HDZ uživa potporu 27,4 posto birača, Možemo je na 12,2 posto glasova, Domovinski pokret na 11,3 posto birača, a Most na 4,6 posto birača – dakle ispod izbornog praga.
Direktno piše da je anketa obuhvatila 1010 ispitanika, a provedena je od 25. do 29. ožujka, nakon što je najavljena koalicija Domovinskog pokreta i stranke Pravo i pravda Mislava Kolakušića, koji će biti nositelj u toj izbornoj jedinici. “Time se može objasniti nagli rast potpore ovoj političkoj opciji”, pišu.
Jedan od ključnih ciljeva je MOST spusti ispod praga. U odnosu na sve ostale agencije spustili su 3,5 do 4 posto
U anketi izvorne agencija 2×1 rezukltati su ovaki: SDP-ova koalicija – 29,50 %, HDZ – 27 %, Možemo 10 %, Most-Hrvatski suverenisti 7,75% i Domovinski pokret 6,75 %.
M. Marković/Foto: pxll
U rovinjskom hotelu Lone jučer je održan jubilarni, 35. izbor Kraljice Hrvatske 2025. za Kraljicu…
Trener nogometaša Osasune Alassio Lisci rekao je da hrvatski napadač Ante Budimir "živi za gol",…
'Mislim da se sve više na proces proširenja pokušava staviti svojevrsna geopolitička optika, koja ima…
Komentiraj