SPOT za kampanju “Počeši s razlogom” postao je hit na društvenim mrežama.
Kampanje provodi Klinički bolnički centar Zagreb s ciljem podizanje svijesti o važnosti redovitog samopregleda testisa kako bi se rak otkrio na vrijeme. Glavni “glumci” kampanje su nogometaš Dario Srna, pjevači Neno Belan i Marko Tolja, rukometaš Zlatko Horvat, redatelj Dalibor Matanić i mnogi drugi.
Predstavljena je i internetska stranica www.pocesisrazlogom.com kao glavni izvor informacija o samopregledu testisa.
"Okupili smo se ovdje da odamo počast hrvatskim braniteljima koji su prije trideset godina sudjelovali…
Saborski zastupnik Mosta Nikola Grmoja istaknuo je u srijedu da je ‘karte seksalice‘ izradila udruga Status M,…
Od listopada prošle godine osumnjičenik, a od veljače ove optuženik za ratni zločin, Dragutin Ćelap (71) iz…
Komentiraj