Organizacijski tim Marka Perkovića Thompsona objavio je priopćenje kojim obavještava hrvatsku javnost o poduzetim mjerama za održavanje spektakla na zagrebačkom Hipodromu 5. srpnja 2025. godine.
U nastanku prenesimo priopćenje za javnost organizacijskog tima Marka Perkovića Thompsona
Temeljem ugovora potpisanog 21. ožujka 2025. godine između organizatora i Grada Zagreba, te aneksa ugovora od 3. travnja 2025. godine, zakupljena je ukupna bruto površina od 380.000 četvornih metara, od čega je neto iskoristiva površina 298.606 četvornih metara, što je u potpunosti u skladu s propisima u odnosu na broj prodanih ulaznica.
Dodatno zakupljen i plaćen prostor od strane Grada Zagreba (cijeli Bundek i istočni parking Zagrebačkog velesajma) iznosi više od 600.000 četvornih metara, što ukupno čini gotovo milijun četvornih metara za potrebe koncerta.
Kao rezultat zajedničke suradnje organizatora i Grada Zagreba, nakon dvomjesečnih priprema i prethodne suglasnosti Grada Zagreba, 26. lipnja 2025. godine Policijska uprava zagrebačka izdala je rješenje o privremenoj regulaciji prometa u tri faze, koje imaju za cilj osigurati sanitetske koridore i učinkovito upravljanje prometom u užem i širem području koncertnog prostora.
Tijekom dvomjesečne suradnje, organizator je uputio prijedlog Gradu Zagrebu za regulaciju parkirališnih prostora. Grad Zagreb obavijestio je organizatora da nije u mogućnosti slijediti primjer drugih gradova koji su organizirali ovakvu vrstu spektakla, zbog čega pozivamo što veći broj posjetitelja da dođu u Zagreb jedan ili više dana prije koncerta.
Pozivamo zainteresirane medije da preuzmu grafička rješenja privremene regulacije prometa u svrhu informiranja javnosti.
Temeljem najboljih sigurnosnih praksi, uz određene inovacije, osmišljen je i izgrađen koncertni prostor koji zadovoljava najstrože standarde te svakom posjetitelju pruža sigurno okruženje, uz maksimalnu dostupnost svih interventnih službi za vrijeme trajanja koncerta. Sve uključene službe izdat će preporuke za posjetitelje s ciljem osvješćivanja prometnih i meteoroloških izazova, a organizator poziva posjetitelje na strpljenje i razumijevanje.
Mobilna aplikacija izrađena za potrebe ovog koncerta predstavlja presedan u koncertnoj industriji, s brojnim prednostima u upravljanju publikom (crowd management), s ciljem poboljšanja sigurnosti posjetitelja, ali i jačanja svijesti o društvenoj odgovornosti organizatora. Sve relevantne informacije bit će podijeljene s interventnim službama radi doprinosa javnoj i osobnoj sigurnosti.
Svi elaborati predani su na vrijeme. Jedan dio već je odobren, dok je drugi dio, zbog opravdanih razloga, u fazi prilagodbe i svakodnevno se ažurira kao “živi organizam”.
Zahvaljujemo na suradnji policiji i svim hitnim službama uključenim u organizaciju ovog spektakla. Sve koji dolaze na koncert pozivamo da slijede upute organizatora i hitnih službi.
„Zagrlimo se pred svima, neka vide da nas ima…“
Hrvatski državljanin Boris C. koji je 1994. godine nestao u Njemačkoj i službeno proglašen mrtvim,…
Policijska uprava požeško-slavonska i šira zajednica danas su zavijene u crno nakon što je zaprimljena…
U Nacionalnoj memorijalnoj bolnici "Dr. Juraj Njavro" u Vukovaru četvrtak su identificirane dvije žrtve ekshumirane…
Komentiraj