Kako stranke oblikuju svoj imidž pred parlamentarne izbore za N1 je komentirao PR stručnjak Damir Jugo.
Kako vi vidite trenutačni odnos lijeve koalicije predvođene SDP-om i HDZ-ove desne Domoljubne?
Pretkampanja uistinu traje dugo, praktički od ljetnih odmora i mislim da je dobro da bude kraća i intenzivnija te da se izbjegne obljetnica stradanja Vukovara. Do sada su u fokusu bila dva politička lidera i za sada nismo vidjeli ništa što bi nas moglo iznenaditi.
Zanimljivo, najveći rivali na ovim izborima potražili su pomoć iz inozemstva – oporba koristi usluge njemačkog instituta za gospodarski program, a SDP američku tvrtku, odnosno stručnjaka za politički marketing, Alexa Brauna. Prema onome što su dosad u pretkampanji pokazali, tko je bolje pogodio potrebe birača?
Skupština Splitsko-dalmatinske županije konstituirana je, a vladajuća većina HDZ-a sklopljena bez većih stresova zahvaljujući podršci…
Grupacije Fantasyland je 12. 06. 2025. prijavila Trgovački sud u Zagrebu i Visoki trgovački sud…
Udruga Domino javnosti se obratila otvorenim pismom u kojem, kako pišu, odgovaraju na zlonamjerne napade …
Komentiraj