Kako stranke oblikuju svoj imidž pred parlamentarne izbore za N1 je komentirao PR stručnjak Damir Jugo.
Kako vi vidite trenutačni odnos lijeve koalicije predvođene SDP-om i HDZ-ove desne Domoljubne?
Pretkampanja uistinu traje dugo, praktički od ljetnih odmora i mislim da je dobro da bude kraća i intenzivnija te da se izbjegne obljetnica stradanja Vukovara. Do sada su u fokusu bila dva politička lidera i za sada nismo vidjeli ništa što bi nas moglo iznenaditi.
Zanimljivo, najveći rivali na ovim izborima potražili su pomoć iz inozemstva – oporba koristi usluge njemačkog instituta za gospodarski program, a SDP američku tvrtku, odnosno stručnjaka za politički marketing, Alexa Brauna. Prema onome što su dosad u pretkampanji pokazali, tko je bolje pogodio potrebe birača?
Nema govora, niti mogućnosti o slanju naših vojnika u bilo kakav strani rat, kako govori…
Mediji su objavili da je jutros napadnuta vozača autobusa u Kozari Boku, kojemu je liječnička…
Izbornik hrvatske nogometne reprezentacije Zlatko Dalić objavio je popis s 23 igrača, uz četiri pretpoziva,…
Komentiraj