Kategorije Magazin

Fenomen Baby Lasagne: “Ne pripada estradnim klanovima, a čak se usudi reći da je vjernik”

Širi dalje

Na svojem Facebook profilu o fenomenu Baby Lasagne raspisao se Božo Skoko, cijenjeni hrvatski PR stručnjak i redoviti profesor na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu.



“Odbijao sam proteklih dana komentare za medije na ovu temu, ali evo imam potrebu iznijeti nekoliko zapažanja jer se u ovom slučaju uspješno poklopilo nekoliko činjenica”, piše Skoko.

Hrvatska već godinama ne uspijeva plasirati na Eurosong skladbu koja pogađa bilo publike i privlači pozornost (zadnje velike uspjehe su uglavnom potpisivali Tonci Huljic, Rajko Dujmic i Zrinko Tutic jos prije 25 godina). Očito je problem u načinu izbora i poticanju dobrih autora da kreiraju hitove.

Ovom mladom umjetniku koji je uporno i predano radio godinama sad je pošlo za rukom i to sasvim slučajno (ušao je na Doru kao zamjena). A do to nije samo hrvatsko umišljanje pokazuje stanje na kladionicama, te popularnost na društvenim mrežama i u klasičnim medijima diljem Europe;

– Marko je netko s kime se lako možemo poistovjetiti. On ne pripada nikakvim estradnim klanovima i iza njega ne stoji nikakva velika show-biz mašinerija. Sve je osmislio sam sa svojim malim kreativnim timom. On je mladi i sposobni dečko, koji je igrom slučaja dobio priliku. Takvih je puno u Hrvatskoj na raznim područjima, ali uglavnom ostanu u sjeni onih koji imaju bolje zaleđe ili se bolje guraju. Zato nam je drag.

Ovih dana je puno napisano o fenomenu Baby Lasagna i euforiji koju je izazvao u Hrvatskoj i Europi, ali i golemim…

Objavljuje Božo SkokoUtorak, 7. svibnja 2024.

Pritom je, unatoč brzoj popularnosti, ostao skroman i svoj. Prilagođava se globalnim trendovima, ali ne podilazi publici te čuva i promiče svoj istarski i hrvatski identitet. Čak se ne ustručava javno reći da je vjernik i da se moli prije nastupa, makar znao da ta činjenica kod mnogih nije baš cool.

– Hrvatskoj nedostaje zajedništva i optimizma. Rijetke su prilike i povodi, ako izuzmemo sport, posebice nogomet i uspjehe vatrenih, kad možemo bez podjela zajedno slaviti i veseliti se. A osim sporta rijetka su područja gdje se možemo pohvaliti vodećim pozicijama u Europi. Zato su svi prigrlili ovaj fenomen i daju svoj obol. U sportu ne možemo pridonijeti uspjehu naših sportaša osim navijanjem, a ovdje možemo jačanjem vidljivosti i popularnosti našeg predstavnika te glasovanjem u drugim državama.

– Eurosong je globalni show, koji ima sve više obožavatelja. Odavno u fokusu nisu kvaliteta pjesme, ni glazba, već cjelokupni umjetnički koncept, osobnost izvođača, ali i PR koji ga prati.

Ove se godine sve to kod nas poklopilo (od ritma koji odmah ulazi u uho do poruke pjesme i karaktera izvođača), a i HRT je pokazao proaktivnost. Visok plasman i pobjeda svakako pridonose popularnosti pojedinih zemalja, osobito njihove kreativne industrije. Neke zemlje poput Estonije su iskoristile pobjedu i domaćinstvo za početak rebrendiranja zemlje…

Zato se radujmo i pjevajmo uz Marka, bodrimo ga i s pravom priželjkujmo da Zagreb bude domaćin Eurosonga 2025. Već je puno učinio na promociji Hrvatske, ali i svoje Istre, a posebno me oduševio promocijom seoskog i ruralnog života, odnosno turizma”, napisao je Skoko.

Megy M. /Foto: hrt


Širi dalje
Komentiraj
Podjeli
Objavljeno od

Najnovije

Božićna poruka nadbiskupa Kutleše: “Budućnost se gradi na istini, pravdi, ljubavi i slobodi”

Zagrebački nadbiskup Dražen Kutleša uputio je Božićnu poruku u kojoj je istaknuo da Božić nije…

39 sekundi prije

Pojavila se fotka Zorana Milanovića iz srednje škole. Može li ga prepoznati

Više fotografija predsjednika Zorana Milanovića iz mladih dana osvanule su na Redditu. Na zanimljivim fotografijama…

18 minuta prije

Stevan Dedijer: Velika Srbija i mali glupi akademici

Stevan Dedijer (1911. - 2004.) fizičar, obavještajni analitičar i jedan od pionira “business intelligencea”, u…

2 sata prije