Kategorije Novac

Podravka i Kraš udružili snage za tržište SAD-a

Širi dalje

Dvije vodeće hrvatske prehrambene kompanije, Podravka i Kraš, početkom lipnja započele su poslovnu suradnju na tržištu Sjedinjenih Američkih Država.



Dugogodišnji poslovni partneri sada su dodatno osnažili suradnju kroz distribucijsko partnerstvo, u kojem je Podravkino društvo Podravka USA Inc. preuzelo ulogu uvoznika i distributera Kraševih proizvoda na tržištu SAD-a.

Ova suradnja predstavlja strateški iskorak u jačanju prisutnosti hrvatskih brendova na zahtjevnom američkom tržištu. Krašev bogati asortiman, koji uključuje liderske i inovirane proizvode, pridonijet će širenju i obogaćivanju portfelja Podravke USA, kako u segmentu etničke ponude, tako i u sve snažnijem nastupu prema generalnoj potrošnji.

Cilj ove suradnje ostvariti je dodatne sinergije u distribuciji, učvrstiti tržišne pozicije obiju kompanija te osnažiti prepoznatljivost hrvatskih brendova među potrošačima diljem Sjedinjenih Američkih Država.

Udruživanjem snaga, Podravka i Kraš potvrđuju važnost povezivanja domaćih kompanija u internacionalnom poslovanju te doprinose jačanju konkurentnosti hrvatske prehrambene industrije na globalnom tržištu.

Suradnja predstavlja strateški iskorak u jačanju prisutnosti hrvatskih brendova na zahtjevnom američkom tržištu

“Suradnja s Krašem u distribuciji na američkom tržištu nastavak je naše strategije širenja i jačanja prisutnosti hrvatskih proizvoda u svijetu. Tijekom 2024. godine Podravka je zabilježila značajan rast prihoda u SAD-u te je naša namjera i dalje nastaviti plasirati svoje proizvode na tom tržištu, kao i pružati usluge distribucije za druge kompanije.

Podravka i Kraš dijele zajedničke vrijednosti, dugu tradiciju i snažne brendove te vjerujem da ćemo ovom suradnjom dodatno osnažiti prepoznatljivost naših proizvoda među američkim potrošačima”, izjavila je Martina Dalić, predsjednica Uprave Podravke.

Udruživanjem snaga na američkom tržištu zadovoljan je i predsjednik Uprave Kraša, Tomislav Bagić.

“Kraš i Podravka već su kroz prethodne suradnje pokazali kako zajedno postižu dobre rezultate. Uvjereni smo da će Podravkino iskustvo i snažna distribucijska mreža u SAD-u omogućiti našim proizvodima širu prisutnost i veću dostupnost.

Ova suradnja nije tek operativni dogovor, već je rezultat dugoročnog povjerenja, profesionalnosti i zajedničke ambicije daljnjeg širenja na međunarodnim tržištima. Ovakvi potezi učvršćuju vrijednost domaće kvalitete i izvan naših granica”, rekao je Bagić.

M. M. /Foto: Press


Širi dalje
Komentiraj
Podjeli
Objavljeno od

Najnovije

Milorad Dodik otkupio kaznu zatvora! Keširao je 36.5 tisuća

Predsjednik Republike Srpske Milorad Dodik uplatio je novac kojim je zamijenio jednogodišnju kaznu zatvora, koju…

1 sat prije

Račun iz kafića na Jadranu šokirao goste: “Zato je sve prazno”

Facebook stranica Podgorički.info objavila je račun iz jednog restorana u Budvi, koji je izazvao burne…

2 sata prije

Hrvatska poslala kanader u Crnu Goru

Potpredsjednik  Vlade Republike Hrvatske i ministar obrane Ivan Anušić donio je naredbu o upućivanju protupožarnih…

3 sata prije