Kategorije Vijesti

A1 preuzeo VIP i reklamira se preko ratnog zločinca Tita. Hoće li im upaliti?

Širi dalje

VIPnet telekom koji je 19 godina djelovao na hrvatskom tržištu, ovih dana je promijenio ime u A1 i u velikoj je reklamnoj kampanji rebrendinga. 



Promjenu imena novi vlasnik najavio je u lipnju ove godine, a od 1. listopada 2018. svi korisnici tog telekoma bit će prebačeni na A1 brend, objavili su čelnici Vipneta na konferenciji za medije prošli tjedan.

Rebranding je već obavljen u telekomima u Austriji,  Sloveniji i Bugarskog, a nakon Hrvatske slijedi rebranding članica u Srbiji, Makedoniji i Bjelorusiji.

Objašnjavajući zašto su krenuli u takav rebranding nakon 19 godina, predsjednik Uprave Vipneta, odnosno A1 Hrvatska, Jiri Dvorjančansky istaknuo je želju kompanije za prilagodbom novim navikama i potrebama korisnika te novim tehnologijama i digitalnim procesima u svijetu.

Dvorjančansky je najavio je da će A1 Hrvatska u iduće četiri godine investirati oko 300 milijuna eura u mrežnu infrastrukturu i usluge, napomenuvši da bez optike i novih mreža 5G nema budućnosti niti razvoja.

Također žele, dodao je, do 2021. sadašnjih 500 tisuća kućanstava u Hrvatskoj sa super brzim internetom povećati na 1,2 milijuna.

Objasnio je i da je prebacivanje svih korisnika na A1 brend počelo u ponoć 1. listopada te poručio da korisnici ne moraju brinuti o tim promjenama jer će njihovi brojevi i mail adrese i drugo što su koristili kod Vipneta automatski prijeći na A1, a promjena nema ni za poslovne korisnike.

No, rebradig VIPneta u A1 u većem dijelu hrvatske javnosti mogao bi negativno odjeknuti. Naime, u jednoj od reklama pojavljuju se kadrovi sleta sa stadiona JNA u Beogradu, crvena zvijezda petokraka i poruka VOLIMO TE kojom se naglašava ljubav prema diktatoru Josipu Brozu Titu.

Jiriju Dvorjančanskog bi trebalo podsjetiti da u Austriji nisu radili rebranding slaveći Hitlera.

I bez ovog ideološkog konteksta, crvene zvijezde i diktatora Tita, opći je dojam da je reklamna kampanja A1 za oktavu lošija nego je nekada radio VIP, da su naporni i silovni, da ih ima ih previše.

Komentari njihove kampanje na društvenim mrežama uglavnom su negativni. Blago je rečeno da ih je većina popljuvala pa bi mogla polučiti negativan učinak.

Za zvijezdom petokratkom i ratnim zločincem Titom to su sigurno dobili. Prvi otkazi pretplate već su počeli stizati.

M.Marković/Foto:screenshot/arhiv

 


Širi dalje
Komentiraj
Podjeli
Objavljeno od
Tagovi a1reklamavip

Najnovije

Istina o slici “Hrvatica s trobojnicom” koja je postala simbol, ali i predmet brojnih krivotvorina

Ja, Ivan Ivić (Pazin, 1963.) sam ovu sliku naslikao 1998. godine u Neuhausenu, kanton Schaffhausen,…

5 sati prije

Google izdao važno upozorenje za svih 1.8 milijardi korisnika Gmaila

Google je izdao važno upozorenje za 1,8 milijardi korisnika Gmaila diljem svijeta te ukazao na…

7 sati prije

Plenković: Milanović širi laži da hrvatski vojnici idu u Ukrajinu

Premijer Andrej Plenković rekao da predsjednik Zoran Milanović širi laži tvrdeći da će hrvatski vojnici…

7 sati prije