A1 preuzeo VIP i reklamira se preko ratnog zločinca Tita. Hoće li im upaliti?

listopad 8, 2018 maxportal
Share Button

VIPnet telekom koji je 19 godina djelovao na hrvatskom tržištu, ovih dana je promijenio ime u A1 i u velikoj je reklamnoj kampanji rebrendinga. 



Promjenu imena novi vlasnik najavio je u lipnju ove godine, a od 1. listopada 2018. svi korisnici tog telekoma bit će prebačeni na A1 brend, objavili su čelnici Vipneta na konferenciji za medije prošli tjedan.

Rebranding je već obavljen u telekomima u Austriji,  Sloveniji i Bugarskog, a nakon Hrvatske slijedi rebranding članica u Srbiji, Makedoniji i Bjelorusiji.

Objašnjavajući zašto su krenuli u takav rebranding nakon 19 godina, predsjednik Uprave Vipneta, odnosno A1 Hrvatska, Jiri Dvorjančansky istaknuo je želju kompanije za prilagodbom novim navikama i potrebama korisnika te novim tehnologijama i digitalnim procesima u svijetu.

Dvorjančansky je najavio je da će A1 Hrvatska u iduće četiri godine investirati oko 300 milijuna eura u mrežnu infrastrukturu i usluge, napomenuvši da bez optike i novih mreža 5G nema budućnosti niti razvoja.

Također žele, dodao je, do 2021. sadašnjih 500 tisuća kućanstava u Hrvatskoj sa super brzim internetom povećati na 1,2 milijuna.

Objasnio je i da je prebacivanje svih korisnika na A1 brend počelo u ponoć 1. listopada te poručio da korisnici ne moraju brinuti o tim promjenama jer će njihovi brojevi i mail adrese i drugo što su koristili kod Vipneta automatski prijeći na A1, a promjena nema ni za poslovne korisnike.

No, rebradig VIPneta u A1 u većem dijelu hrvatske javnosti mogao bi negativno odjeknuti. Naime, u jednoj od reklama pojavljuju se kadrovi sleta sa stadiona JNA u Beogradu, crvena zvijezda petokraka i poruka VOLIMO TE kojom se naglašava ljubav prema diktatoru Josipu Brozu Titu.

Jiriju Dvorjančanskog bi trebalo podsjetiti da u Austriji nisu radili rebranding slaveći Hitlera.

I bez ovog ideološkog konteksta, crvene zvijezde i diktatora Tita, opći je dojam da je reklamna kampanja A1 za oktavu lošija nego je nekada radio VIP, da su naporni i silovni, da ih ima ih previše.

Komentari njihove kampanje na društvenim mrežama uglavnom su negativni. Blago je rečeno da ih je većina popljuvala pa bi mogla polučiti negativan učinak.

Za zvijezdom petokratkom i ratnim zločincem Titom to su sigurno dobili. Prvi otkazi pretplate već su počeli stizati.

M.Marković/Foto:screenshot/arhiv

 



Komentari
Share Button