Kategorije Magazin

Thompson nije skrivao radost zbog pošiljke koja mu je stigla na kućnu adresu!

Širi dalje

Marko Perković Thompson dobio je poznatu plaketu od YouTubea za prikupljenih 100 tisuća pretplatnika na spomenutoj platformi.

Thompson je prošli tjedan  objavio spot za najnoviju pjesmu, Nepročitano pismo, koja je izašla u veljači ove godine. Pjesma  koja traje preko šest minuta, u mjesec dana od objavljivanja poslušana je više od 2.4 milijuna puta na YouTubeu. Spot je za dva dana pogledalo više od 200 tisuća ljudi.

”Umjetnik. Ovo je najbolji prateći videospot neke pjesme u Hrvatskoj”, ”Thompson nikad ne razočara”, ”Naježila sam se, kakav spot”, ”Spot na najvišoj razini”, ”Koliko je ovo savršeno”, oduševljeni su fanovi u komentarima na YouTubeu.

Novi singl “Nepročitano pismo”, koji su napisali Branimir i Marko Mihaljević, traje oko šest minuta, a inspiriran je pismom koje je Petar Zrinski poslao supruzi Ani Katarini uoči svojega pogubljenja 30. travnja 1671.

Njegov prošlogodišnji  hit “Ako ne znaš šta je bilo” pregledan je više 13 miljuna puta.

Megy M. /Foto: Facebook


Širi dalje
Komentiraj
Podjeli
Objavljeno od
Tagovi Thompson

Najnovije

N1 objavio plan za Hipodrom; Thompsonov menadžer: To je učinio netko zlonamjeran

N1 je objavio dva radna dokumenta vezana za regulaciju prometa i planove vezane za realizaciju…

3 sata prije

Klub na Svjetskom prvenstvu ima šahovnicu u grbu, osnovali su ga Hrvati

Auckland city, osnovan 2004. godine na Novom Zelandu, možda je najneobičniji nogometni klub s hrvatskim…

4 sata prije

Mateja Ištuk – lijepa cura, dobar spot, odlična pjesma

Talentirana kantautorica Mateja Ištuk otvara novo poglavlje svoje glazbene karijere snažnim singlom "Ne dam nikom na…

4 sata prije