Kategorije Magazin

Thompson nije skrivao radost zbog pošiljke koja mu je stigla na kućnu adresu!

Širi dalje

Marko Perković Thompson dobio je poznatu plaketu od YouTubea za prikupljenih 100 tisuća pretplatnika na spomenutoj platformi.

Thompson je prošli tjedan  objavio spot za najnoviju pjesmu, Nepročitano pismo, koja je izašla u veljači ove godine. Pjesma  koja traje preko šest minuta, u mjesec dana od objavljivanja poslušana je više od 2.4 milijuna puta na YouTubeu. Spot je za dva dana pogledalo više od 200 tisuća ljudi.

”Umjetnik. Ovo je najbolji prateći videospot neke pjesme u Hrvatskoj”, ”Thompson nikad ne razočara”, ”Naježila sam se, kakav spot”, ”Spot na najvišoj razini”, ”Koliko je ovo savršeno”, oduševljeni su fanovi u komentarima na YouTubeu.

Novi singl “Nepročitano pismo”, koji su napisali Branimir i Marko Mihaljević, traje oko šest minuta, a inspiriran je pismom koje je Petar Zrinski poslao supruzi Ani Katarini uoči svojega pogubljenja 30. travnja 1671.

Njegov prošlogodišnji  hit “Ako ne znaš šta je bilo” pregledan je više 13 miljuna puta.

Megy M. /Foto: Facebook


Širi dalje
Komentiraj
Podjeli
Objavljeno od
Tagovi Thompson

Najnovije

Tri jedinice za novinara Luku Šarića: kapetan Bernardić razotkriva laži o brodu Jadran

U ovo vrijeme od Božića spremamo se, zajedno s djecom, proslaviti dolazak Djetića, otkupitelja svijeta.…

33 minute prije

Borbena ponoćka – video koji je najviše dijeli u vrijeme Božića

"Naše malo misto" i danas se ubraja među najomiljenije hrvatske serije,  epizoda 'Borbena ponoćka' već…

1 sat prije

U ovih 5 zemalja je zabranjeno slaviti Božić

Iako je Božić u mnogim dijelovima svijeta simbol zajedništva, darivanja i mira, u nekim zemljama…

2 sata prije