Podravka i Kraš udružili snage za tržište SAD-a

25 lipnja, 2025 maxportal
Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Dvije vodeće hrvatske prehrambene kompanije, Podravka i Kraš, početkom lipnja započele su poslovnu suradnju na tržištu Sjedinjenih Američkih Država.



Dugogodišnji poslovni partneri sada su dodatno osnažili suradnju kroz distribucijsko partnerstvo, u kojem je Podravkino društvo Podravka USA Inc. preuzelo ulogu uvoznika i distributera Kraševih proizvoda na tržištu SAD-a.

Ova suradnja predstavlja strateški iskorak u jačanju prisutnosti hrvatskih brendova na zahtjevnom američkom tržištu. Krašev bogati asortiman, koji uključuje liderske i inovirane proizvode, pridonijet će širenju i obogaćivanju portfelja Podravke USA, kako u segmentu etničke ponude, tako i u sve snažnijem nastupu prema generalnoj potrošnji.

Cilj ove suradnje ostvariti je dodatne sinergije u distribuciji, učvrstiti tržišne pozicije obiju kompanija te osnažiti prepoznatljivost hrvatskih brendova među potrošačima diljem Sjedinjenih Američkih Država.

Udruživanjem snaga, Podravka i Kraš potvrđuju važnost povezivanja domaćih kompanija u internacionalnom poslovanju te doprinose jačanju konkurentnosti hrvatske prehrambene industrije na globalnom tržištu.

Suradnja predstavlja strateški iskorak u jačanju prisutnosti hrvatskih brendova na zahtjevnom američkom tržištu

“Suradnja s Krašem u distribuciji na američkom tržištu nastavak je naše strategije širenja i jačanja prisutnosti hrvatskih proizvoda u svijetu. Tijekom 2024. godine Podravka je zabilježila značajan rast prihoda u SAD-u te je naša namjera i dalje nastaviti plasirati svoje proizvode na tom tržištu, kao i pružati usluge distribucije za druge kompanije.

Podravka i Kraš dijele zajedničke vrijednosti, dugu tradiciju i snažne brendove te vjerujem da ćemo ovom suradnjom dodatno osnažiti prepoznatljivost naših proizvoda među američkim potrošačima”, izjavila je Martina Dalić, predsjednica Uprave Podravke.

Udruživanjem snaga na američkom tržištu zadovoljan je i predsjednik Uprave Kraša, Tomislav Bagić.

“Kraš i Podravka već su kroz prethodne suradnje pokazali kako zajedno postižu dobre rezultate. Uvjereni smo da će Podravkino iskustvo i snažna distribucijska mreža u SAD-u omogućiti našim proizvodima širu prisutnost i veću dostupnost.

Ova suradnja nije tek operativni dogovor, već je rezultat dugoročnog povjerenja, profesionalnosti i zajedničke ambicije daljnjeg širenja na međunarodnim tržištima. Ovakvi potezi učvršćuju vrijednost domaće kvalitete i izvan naših granica”, rekao je Bagić.

M. M. /Foto: Press


Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  


-->