Demanti iz Pevexa: Ne sudjelujemo u paktu sa Škorom, objavili ste neistine

1 rujna, 2021 maxportal
Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Na tekst Enigma DP (5.dio) Proizvodnja lidera Škore“, reagirali su iz tvrtke PEVEX dd  i poslali zahtjev za objavom  ispravka. Objavljujemo ga bez intervencija.



Poštovani,

2. kolovoza 2021. u elektroničkoj publikaciji Maxportal.hr (https://www.maxportal.hr/) objavljen je članak pod naslovom: „Enigma DP (5.dio) Proizvodnja lidera Škore” (dalje u tekstu: članak).

S obzirom da se u članku u odnosu na PEVEX d.d., Sesvete (Grad Zagreb), Savska cesta 84, iznose netočne informacije, na temelju čl. 2. st. 3. Zakona o elektroničkim medijima, a u vezi s čl. 40. i čl. 22. Zakona o medijima, ovim putem zahtijevamo da objavite ovaj ispravak bez promjena i dopuna na istom ili istovrijednom mjestu programskog prostora i na isti ili istovrijedan način na koji je bila objavljena i informacija na koju se ispravak odnosi, i to ispravak kako slijedi: 

,,2. kolovoza 2021. elektronička publikacija Maxportal.hr objavila je članak pod naslovom: „Enigma DP (5.dio) Proizvodnja lidera Škore“

Maliciozno i netočno se u članku navodi da je tvrtka društva Pavex”. Kako je razvidno iz podataka u javno dostupnom sudskom registru, tvrtka društva je PEVEX d.d

U članku se navodi: ,,U funkciji javne pripreme Skore za završne političke operacije Pevecovca Radića i strukture iza njega dobro je poslužila i priča kako je javno kriminaliziranom Sanaderu zbog prigovora savjesti rekao zbogom, što se silovito forsiralo i iz mainstreama i s Pevecovog Z1.

Netočno je da postoje Pevecovci“, Pevecov Z1.

PEVEX d.d. kao dioničko društvo ima 445 dioničara koji slobodno raspolažu svojim članskim pravima. PEVEX d.d. je bio imatelj poslovnih udjela u Z1 TELEVIZIJI d.o.o., koja informacija je dostupna pukim uvidom u sudski registar. 

U članku se navodi: „Ta pitanja nisu spekulacija, niti su višestruke tvrdnje ozbiljnih insajdera oko SNV-a zanemarive i za ignorirati, pogotovo u kontekstu nastanka energetskog giganta PPD-a i preuzimanja Peveca sa svim o čemu sam prethodno pisao.“ Netočna je informacija da je provedeno preuzimanje PEVEX d.d., a osobito ne od PPD-a (op.a. PRVO PLINARSKO DRUŠTVO d.o.o.) i koje nikada nije bilo dioničar PEVEX d.d

Nadalje, u članku se navodi: ,, Skorina izjava nakon ostavke da je pogriješio uvjetujući HDZ-U suradnju, nije izraz potrebe za kritičkim osvrtom iza sebe, nego izvršavanje obveza i nakon ostavke, koje je preuzeo ulazeći u pakt s Pevecovcima, kako bi se izbjegao javni interes za povezivanje Pevecovaca ili DP s davnašnjim nastojanjima uništenja te stranke, koje je eksplicitno objavio Gordan Malić prozivajući Ivu Josipovića za osmišljavanje i organizaciju te operacije.“ Kao što je već navedeno, ne postoje „Pevecovci“. PEVEX d.d. ne sudjeluje u ikakvim političkim aktivnostima, odnosno „paktu s Miroslavom Škoro i DOMOVINSKIM POKRETOM.” 

Objavljivanjem netočnih informacija postupljeno je protivno pravilima novinarske struke i na štetu ugleda društva PEVEX d.d. Do potrebe za objavljivanjem ispravka ne bi došlo da je društvu PEVE d.d., u skladu s minimalnim standardima novinarske etike, dana mogućnost očitovati se prije objavljivanja članka. Slijedom navedenog, zahtijevamo objavljivanje ovog ispravka netočne informacije u skladu i na način odreden člankom 41. stavkom 1. i 4. Zakona o medijima.

S poštovanjem

PEVEX d.d.  

Predsjednik Uprave Krešimir Bubalo 


Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •