Demanti Josipa Barunovića: Nisam pilot koji je ubio 17 hrvatskih gardista

21 lipnja, 2022 maxportal
Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Na tekst “Tko je pilot JNA koji je 8. studenog 1991. ubio 17 hrvatski gardista u Draganiću”, objavljem na Maxportalu 1. lipnja 2022. stiga nam je Zahtjev za ispravak netočnih navoda. Ojavljujemo ga bez intervencija



Poštovani,

Temeljem članka 40 st 1 i članka 41 Zakona o medijima, molim da objavite ispravak navoda u članaku na Maxportalu od 1. lipnja 2022 pod naslovom: “Tko je pilot JNA koji je 8. studenog 1991. ubio 17 hrvatskih gardista u Draganiću”

Zovem se Josip Barunović, čovjek kojem ste objavljujući članak dana 1. lipnja 2022. godine pod naslovom “Tko je pilot JNA koji je 8. studenog 1991. ubio 17 hrvatskih gardista u Draganiću” nanijeli veliku nepravdu kao čovjeku i časniku iznošenjem neistinitih činjenica o mom sudjelovanju u raketiranju Draganića 8. studenog 1991. godine.

Budući imam opravdan interes za primjenom članka 40. Zakona o medijima molim da objavite slijedeći ispravak netočnog navoda:

U članaku na Maxportalu od 1. lipnja 2022 pod naslovom: “Tko je pilot JNA koji je 8. studenog 1991. ubio 17 hrvatski gardista u Draganiću” navedeno je:

”U jednom od napada zrakoplovstva JNA iz Bihaća na karlovačko područje toga dana sudjelovao je par MIG-ova 21 . U prvom zrakoplovu, piše u dnevnika letenja koji je dostavljen hrvatskimsigurnosnim službama, poletio je pilot Josip Barunović, a u drugom pilot Emir Šišić.

U ranim poslijepodnevnim satima, najvjerojatnije na osnovu izdajničke telefonske dojave, oni su bacili bombe na barake u Draganićkim Mrzljakima. U razorenim barakama og 8. studenog 1991. u Draganićuubijeno je 17 hrvatski vojnika 2. satnije 2. bojne 129. brigade Hrvatske vojske, a 20-ak vojnika vojnika je lakše i teže ranjeno…”

Ja NISAM bio pilot koji je upravljao zrakoplovom koji je raketirao Draganiće.

Tvrdim, kao prvo, da u to vrijeme nisam letio iznad tog područja, a kao drugo, u članku koji je Maxportal objavio dana 19. svibnja 2022 godine, tvrdite da su dokumenti (dnevnici) iz kojih “imate dokaze”, krivotvoreni.

Citat: “Da je taj dokument krivotvoren lako je provjeriti i začudo je da portali, koji se predstavljaju kao ozbiljni, nekritički i bez imalo sumnje objavljuju KOS-ove krivotvorine“. Kraj citata.

Slijedom navedenog, lijepo Vas molim da objavite ovaj ispravak netočnog navoda sukladnoodredbama Zakona o medijima.

S poštovanjem,
Josip Barunović

P.S. Budući da je u demantiju spomenut i tekst Maxportala od 19. svibnja 2022.  godine “Pilota Ivana Selaka napada se krivotvorenim dokumentima” dužni smo spomenuti da ti tekstovi nisu povezani i da obrađuju dva različita slučaja.

Redakcija Maxportala/ M. Marković


Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •