VIDEO Pernar upao Tomaševiću na presicu, pala žestoka svađa: “Zašto ste lagali!”

29 kolovoza, 2023 maxportal
Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Zagrebački gradonačelnik Tomislav Tomašević otvara u utorak obnovljeni kružni tok u Kranjčevićevoj ulici dok grad grca u problemima s otpadom i održavanjem zelenih površina.



Na samom početku konferencije došlo je do drame. Na konferenciju za medije je došao bivši zastupnik Ivan Pernar koji je, prije bilo kakvog početka konferencije, počeo galamiti prema Tomaševiću.

“Recite, zašto ste lagali da su tramvaji stari 10 do 15 godina?”, rekao je i nastavio, govoreći da mu ljudi iz Grada brane pristup.

“Zašto ste lagali? Zašto dijelite stanove migrantima, a naši građani nemaju stanove!”, vikao je Pernar.

“Bivši zastupniče Pernar, molim vas dopustite da održimo konferenciju i da novinari postavljaju pitanje. Odite svjedočite u Zambiju”, odgovorio mu je Tomašević koji je zatim nastavio s konferencijom.

Gradonačelnk je kazao da je novo rješenje s dvostrukih rotorom u Kranjčevićevoj mnogo sigurnije nego što je bilo prije.

Što se tiče drugih tema, spomenuo je ulaganje od sedam milijuna eura u obnovu zagrebačke uspinjače koja je bila toliko devastirana i zanemarena da je skoro izgubila dozvolu za rad.

Rekao je i da se na Mirogoju dogodio incident. “Nepažnjom tvrtke oštećen je križ. Pozvali smo policiju, bio je nesretan slučaj, odmah će se pristupiti sanaciji. Najbitnije je da nitko nje stradao. Utvrdit će se odgovornost”.

Kazao je da povećanje paušala nije niti jedan posto prihoda koje će Zagreb izgubiti poreznom reformom i to nije razlog.

Istaknuo je da su stanarine previsoke i veliki broj studenata ostao je bez stana jer nemaju sredstava.

‘Ovim se barem malo želi potaknuti vlasnike stanove da ih daju u dugoročni najam’, dodavši da to nije jedini način na koji će se boriti za priuštivo stanovnanje. U Podbrežju se gradi 300 stanova koje će ići za priuštivo stanovanje.

Promijenit će i odluku o korištenja gradskih stanova gdje vlada potpuni kaos kako bi ih mogli koristiti oni kojima je najpotrebnije.

Gradonačelnika su pitali i za situaciju na Aleji Bologne, gdje radovi trenutno stoje zbog toga jer je utvrđeno dodatno oštećenje. Tomašević je objasnio da se prometnica ne može pustiti u promet u ovakvom stanju pa se to mora sanirati i da su to jedini radovi koji kasne.

Postavljeno je i pitanje o najezdi štakora. “Grad Zagreb provodi deratizaciju u cijeloj godini. Imali smo tri prijave u ovoj godini o viđenju štakora u tri mjeseca u milijunskom gradu. Po kojoj je to definiciji najezda štakora?”, zagrmio je Tomašević i pozvao građane da se odmah jave primjete štakore, pa će se obaviti ciljana deratizacija.

Tomašević je odbacio kritike oko kupnje polovnih tramvaja. Kazao je da je nužno bilo kupiti tramvaje zbog voznog reda te je istaknuo da nisu stariji od prosječnih tramvaja koji se nalaze u ZET-ovu voznom parku.

“Najstariji tramvaji stari su 50 i više godina. Kupujemo nove tramvaje, ali oni se trebaju proizvesti. Nemamo vremena čekati, zbog toga je Zagreb interventno išao u kupovinu rabljenih tramvaja. Oni će voziti novih 10 godina.

Oni nisu stariji od prosječne starosti voznog parka u Zagrebu. I postpuno su obnovljeni prije otprilike 9 godina. Doći će vjerojatno već u listopadu. Zar je bolje da nemamo tramvaje? Je li problem u cijeni? Je li ima drugih njemačkih gradova koji koriste iste modele, pa čak i stariji od njih. Ne shvaćam u čemu je problem”, rekao je.

Programi košnje su kasnili zbog obaveza radnika Zrinjevca oko sanacije šteta od snažne oluje koja je pogodila Zagreb. Zahvalio se radnicima Zrinjevca zbog napora koje pružaju u sanaciji štete.

‘Rade šest dana u tjednu po svakakvim uvjetima. Rekao sam ranije da će za sanciju posljedica nevremena trebati šest mjeseci, ali rekli smo tada da to nije dovoljno pa ćemo morati angažirati vanjske tvrtke’, rekao je te kazao da je broj operativnih radnika i dalje isti, ali ipak nedovoljan za sanaciju ekstremnih situacija. Zato se zapošljava dodatnih 100 radnika.

R.I. /Foto: GradZagreb


Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  


-->