Legendarni branitelj: Dotična je odabrala Nadin i Škabrnju… Jadna li vam neljudska majka

25 kolovoza, 2025 maxportal
Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Petar Mišo Mihočević je publicist, prevoditelj i dragovoljac, pukovnik Hrvatske vojske u miru. Sinonim je za gospara, za koga će ratni kroničari Dubrovnika redovito spomenuti da je legenda Domovinskog rata, komentirao je ‘slučaj Benkovac’.



Skupina branitelja u Benkovcu je prosvjedovala zbog festivala koji se bavi “dekonstrukcije rata i nasilja te promicanjem nenasilja, solidarnosti i pluralizma”, a branitelje je zasmetalo i sudjelovanje Olivera Frljića koji se u ranijim predstavama izrugivao katoličkoj crkvi.

Frljić u predstava prenosi poruku “o fašizaciji hrvatskog društva i države 90-ih”, a u njegovoj drami  iz 2017. “Naše nasilje i vaše nasilje”, Isus silazi s križa ogrnut hrvatskom zastavom i siluje muslimanku, što je izazvalo brojne prosvjede na svim mjestima gdje je predstava igrala.

Ovako je Petar Mišo Mihočević komentirao slučaj Benkovac i njegov medijski odjek:

“Ova neka dotična odabrala je Nadin i Škabrnju za ‘dekonstrukciju rata’.

Što je to ‘dekonstrukcija rata’? S jedne strane pokazivanje lokalnim stanovnicima da su, eto, najebali, ali će im umetnici pokazati kako to u biti uopće nije istina jer da rat nema smisla, te da je jedino ispravno živjeti u bratstvu i jedinstvu s braćom koja su ih poklala? Pa se cijeli ‘lijevi spektar’ uspizdio jer su branitelji popizdili i to samo zato što nisu civilizirani. Rat se ne konta.

Poklana Škabrnja je bila tek neka greška, nema veze, neka dotična će im rastumačiti zašto su ostali bez cijele obitelji u spaljenim kućama. Divljaci.

Civilizaciju čuvaju oni koji pale hrvatsku zastavu,  ako još niste saznali. I oni koji su po hrvatskoj činili ‘dobra djela’, kao npr. baš u Škabrnji, sada prosvjeduju protiv Vučića po Maloj Srbiji i po ovdje ljevičarskim medijima ispadaju narodni heroji.

Jadne vam neljudske majke”, objavio je Mihočević.

M. Marković /Foto: Unimedia


Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  


-->