Kolinda objasnila modni odabir za Katar: “Why blend in when you can stand out?”

19 studenoga, 2022 maxportal
Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Kao što je to radila u Rusiji, bivša predsjednica Kolinda Grabar-Kitarović Vatrene će bodriti i na Svjetskom prvenstvu u Kataru za što je odabrala poseban dress code.



Bivša hrvatska predsjednica Kolinda Grabar-Kitarović na svjetskom nogometnom prvenstvu u Kataru nosit će nošnju koja će u tkanju imati crvena i bijela polja, a kombinirat će je s koraljnom ogrlicom. U posudionici kažu da nitko nikad nije tražio posudbu nošnje za neku utakmicu.

“Ova praksa da se građani odijevaju u narodne nošnje je dosta prisutna u našoj povijesti. Ako krenemo iz onog preporodnog doba, sam Ljudevit Gaj je nosio odjeću koja je bila krojena po uzoru na narodnu nošnju tzv. ilirsku surku”, pojašnjava Josip Forjan  ravnatelj Kulturnog centra Travno, gdje je Kolinda posudila nošnju.

Grabar-Kitarović u Dohu putuje 26. studenog. Za Dnevnik Nove TV objašnjava zašto je odlučila bodriti Vatrene u neobičnoj modnoj kombinaciji.

“Dress code na svečanoj platformi dopušta svečano odijelo ili traditional attire, odnosno narodnu nošnju. Inače, takvo je pravilo i u diplomaciji. Narodna nošnja je jako prihvaćen način odijevanja u svečanim prigodama. Tako da ćete me vidjeti u tipičnim hrvatskim i crveno-bijelim kombinacijama odijela i nošnji ili njenim kombinacijama, što je i izvrsna promocija Hrvatske”, pojašnjava te savjetuje:

“Uostalom, why blend in when you can stand out? ( Zašto se stapati ako se možeš istaknuti, op. a.) To važi i za države i za pojedince”, kaže bivša predsjednica.

Stručnjak za brendiranje: “Teško da će ostati nezamijećena”

“Može odjenuti ili samo košulju ili samo suknju ili sve zajedno, ali s obzirom na visokih 30-ak stupnjeva u Dohi bit će joj sigurno vruće, jer  nošnje same po sebi nisu baš ni udobne”, pojašnjava Josip Forjan.

Stručnjak za brendiranje Dejan Gluvačević vjeruje da Grabar-Kitarović neće ostati nezamijećena.

” Vjerujem da će brojni gledatelji  koji će pratiti utakmice na Googleu onda tražiti ‘OK, kakva je to nošnja, ima li kakva poruka’, tako da vjerujem da će to pozitivno odjeknuti”, smatra.

Hrvatska je prije četiri godine u Rusiji ostvarila toliku vidljivost da je PR i marketinški stručnjaci teško mogu izračunati u brojkama, a može li se tako što ponoviti?

“Bez obzira na sve aktivnosti koje ćemo provesti u promociji morat ćemo imati i rezultat na svojoj strani da imamo sve u punom paketu”, poručuje Gluvačević.

Megy M. /Foto: press


Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  


-->