RTL-ov portal bio objavio vijest da je Oliver umro pa je hitno povukli

prosinac 10, 2017 maxportal
Share Button
Portal Splitski dnevnik, koji je dio RTL-ove mreže, oko 20 sati bio je objavio vijest da je preminuo Oliver Dragojević.



Vijest se vrlo brzo proširila društvenim mrežama, ljudi su se opraštali od Olivera,  palili mu svijeće, no vijest se pokazala lažnom. Splitski dnevnik uklonio sa svojih stranica, a demantirali su ih i uredici Oliverove Facebook stranice.

Na Oliveroovoj službenoj Facebook stranici: “Oliver dobro i liječenje se nastavlja. Miolimo, nevjerujte dezinformacijama koje trenutno kruže!”

 

Splitski dnevnik na neko je vrijeme članak o Oliveru bio uklonio. Zatim su ga opet objavili, no više ne kao glavnu vijest na naslovnici, nego tek u zaglavlju i onda su ga, nakon dvadesetakminuta, ponovno posve uklonili s portala.

 

U prvom tekstu kao autorica bila je potpisana novinarka Jelena Šarić, da bi u nekom trenutku urednici maknuli njezino ime i tekst potpisali sa Splitski dnevnik. U obje inačice teksta stajala je rečenica kako su vijest ‘neslužbeno doznali s odjela onkologije’.

Prije nekoliko dana bio je prisiljen zbog zdravstvenih razloga otkazati rasprodane splitske koncerte.

“Koncerti pod nazivom ‘Oliverovih 70’ uz Zagrebačku filharmoniju, koji su se trebali održati 15. i 16. prosinca u splitskoj Spaladium Areni, otkazuju se do završetka liječenja. Oliveru je jako teško što mora razočarati publiku koja ga toliko godina prati, ali svi vjerujemo u pozitivan ishod i nove koncerte”, priopćio je njegov tim. 



Komentari
Share Button