Retro, a moderno! Tvrtka Egorra kreirala nagrađeni umivaonik od hrastovine!

19 prosinca, 2023 maxportal
Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Obiteljska tvrtka EGORRA sa sjedištem u Lepoglavi na domaćem se tržištu etablirala uz slogan „Drvo je naša strast!“, a odnedavno su pod svojim novim brendom FURNATUR hrvatskom tržištu predstavili svoj ekskluzivni namještaj od hrastovine, kojeg odlikuje vrhunska kvaliteta, moderan dizajn i savršena sinergija tradicije i inovacije.



„Moja obitelj Hodalj tradicionalno se bavila drvodjelstvom i pilanarstvom još od početka 20. stoljeća. U razvoj tvrtke EGORRA d.o.o. utkali smo sve znanje četiri generacije u preradi i obradi drva“, naglašava Tomislav Hodalj, predsjednik uprave tvrtke EGORRA, uspješan poduzetnik i istinski vizionar koji je obiteljsku tvrtku unaprijedio i izgradio u jednu od najperspektivnijih trgovačkih društava domaće drvne industrije.

Tvrtka EGORRA osnovana je 2014. godine u Lepoglavi, a od 2017. posluje pod sadašnjim imenom EGORRA d.o.o. na čelu s predsjednikom uprave Tomislavom Hodaljom koji ponosno ističe:

„Proizvodnja od trupca do gotovog proizvoda u našem je poduzeću zaokružena u cijelosti, a dugogodišnja tradicija obiteljske proizvodnje dokaz je kako smo tijekom godina uspješno usavršavali vlastitu proizvodnju prije prelaska na nove, dodatne faze obrade“, dodaje Tomislav.

Drvo je u Hrvatskoj jedan od rijetkih domaćih sirovinskih resursa, a u tvrtki EGORRA, njegovoj višestrukoj uporabnoj vrijednosti dali su i potpuno novu estetsku dimenziju.

Tomislav Hodalj: „Stvorili smo suvremeni dizajnerski namještaj koji na moderan način čuva hrvatsku ostavštinu i tradiciju!“ 

„Strast prema drvetu kroz naš brend pretočili smo u kreacije koje ostavljaju bez daha i stvorili suvremeni dizajnerski namještaj FURNATUR koji na moderan način čuva hrvatsku ostavštinu i tradiciju“, tumači Tomislav Hodalj pojašnjavajući da je već prvi proizvod koji je plasiran na tržište pobudio veliko zanimanje kupaca. Radi se o rustikalnom dizajnerskom umivaoniku PAVAO, pri čemu je tim EGORRE neuobičajenom uporabom drveta kod ovog proizvoda uistinu pomaknuo granice.

„Kako smo uspjeli zatvoriti pore u hrastu, najcjenjenijem i najkvalitetnijem hrvatskom drvetu i učinili ga vodonepropusnim, kreirali smo jedinstven dizajnerski umivaonik PAVAO.

Umjetnost naših majstora i unikatnost proizvoda iz linije FURNATUR leži i u tome da svaki naš proizvod, uključujući i ovaj umivaonik, dolazi u drvenom ormariću koji ne samo da je izrađen od prirodnih materijala, nego je i u potpunosti iskoristiv u kućanstvu na razne načine. Znači ciljamo na apsolutnu iskoristivost kompletnog proizvoda“, otkriva čelni čovjek tvrtke EGORRA.

Zanimljivo je naglasiti i da je Tomislav Hodalj za svoj umivaonik PAVAO u svibnju ove godine nagrađen na 14. Međunarodnom sajmu inovacija u poljoprivredi, prehrambenoj industriji i poljoprivrednoj mehanizaciji AGRO ARCA 2023. u Prelogu.

No ni to nije sve, Tomislav je za umivaonik Pavao u ovoj godini dobio i jednu međunarodnu nagradu, a radi se o brončanoj medalji za inovaciju, na manifestaciji Istanbul International Inventions Fair, u Turskoj.  

Narudžbe za umivaonik PAVAO i ostale proizvode stalno rastu, upiti su još veći, no uz rastuću potražnju, glavni izazov u proizvodnji svakako je dostupnost i nabavka kvalitetnih materijala. Uz pohvale za inovativnost i uspjeh, u upravi EGORRE nam potvrđuju da u procesu proizvodnje ponekad nailaze i na nerazumijevanje i izostanak podrške. 

Jednu neočekivanu situaciju doživjeli su nedavno s tvrtkom Hrvatske šume. 

„Mi do naše sirovine dolazimo pretežito u privatnom nakupu te na javnim nadmetanjima Hrvatskih šuma d.o.o. Suradnja sa svim našim dobavljačima je super, međutim unatoč raznim dopisima i komunikaciji sa Hrvatskim šumama, iako smo ih upoznali sa našim proizvodom i proizvodnjom, te našim potrebama u nabavci hrasta, žao nam je da sami nisu prepoznali potencijal našeg društva i da nam nisu izašli u susret sa nekom količinom hrasta po ugovoru.“ 

Svjesni tržišne situacije i činjenice da je drvna industrija poprilično pogođena grana u recesiji, u tvrtki EGORRA vjeruju u svoj put i daljnji razvoj tvrtke i njene ponude. 

„Mi pokušavamo što više razvijati inovacije u drvnoj industriji, zato smo i krenuli s brendom FURNATUR kako bismo tržištu pokazali da daska nije jedini proizvod koji hrvatska drvna industrija može ponuditi. Vrlo nam je drago da se možemo pohvaliti da na našoj sljedećoj inovaciji surađujemo s akademskom zajednicom koja je među prvima prepoznala naš proizvod i dala nam punu podršku u smjeru i razvoju u kojem idemo“, zaključuje Hodalj.

Hrvatska kao država koja je poznata po svojoj višestoljetnoj tradiciji u preradi i obradi drva, s tvrtkom EGORRA i njihovim premium brendom FURNATUR evidentno je dobila predvodnika u inovativnosti i izvrsnosti.

Više o tvrtki EGORRA i brendu FURNATUR potražite na službenim kanalima: https://egorra.hr

P.K. /Foto: press


Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  


-->