Dodikova UNA TV pokrivat će 20 mil. ljudi, poznati hrvatski novinari dio su ekipe

30 rujna, 2021 maxportal
Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Una TV, novi multimedijski servis u Bosni i Hercegovini, Srbiji i Hrvatskoj, ove jeseni započinje emitiranje televizijskog programa i produkciju digitalnog sadržaja za više od 10 milijuna gledatelja i korisnika digitalnih usluga, objavili su iz te kuće.



Zagrebački studio regionalne televizije užurbano se uređuje u kompleksu Sky Office u zagrebačkom naselju Rudeš.

Slobodna Dalmacija je ranije objavila da će sjedište te regionalne televizije biti Banja Luka te da je u vlasništvu Igora Dodika, sina člana predsjedništva BiH Milorada Dodika, što je informacija podložna provjeri. No nakon te o0bjave u javnosti je zaživio pojam “Dodikova televizija”.

Una TV je prošli tjedan predstavljena 14. Weekend Media Festivala u Rovinju. Uz promociju je održan Bajagin koncert koji je najavio dolazak nove televizije ove prostore.

Autori projekta kažu i kako ovaj novi medijski projekt na tržište donosi drugačiji pristup kreiranju informativnog programa i zabavnog sadržaja prilagođenog svim starosnim grupama i cijeloj porodici.

“Brojne regionalne zvijezde, televizijska lica i medijski profesionalci stvarat će raznovrstan i kvalitetan program. UNA već ove jeseni publici predstavlja vrhunske formate koji će se moći pratiti putem televizije i digitalnih platformi”, najavile su iz te TV kuće.

Pokretač ovog medijskog projekta je Foundcenter Investment GmbH iz Berlina, specijaliziran za financiranje preko institucionalnih i privatnih investitora. Idejni začetnik projekta je Dejan Jocić, koji je nakon uspješne karijere TV producenta i menadžera u Njemačkoj i Srbiji osnovao Foundcenter.

Vodeći suradnik i partner u razradi koncepta Une je Miloš Ratković, jedan od najuspješnijih TV producenata u Sloveniji i Hrvatskoj i vlasnik produkcijske kuće Videostroj, koja je kreirala i na tržište plasirala mnoge od najpopularnijih regionalnih formata.

Zagrebačka ekipa okupila je brojna poznata imena, kako se neslužbeno doznaje, uz već objavljena imena Severinu Vučković  i Ivanu Paradžiković,  o poslu pregovaraju i Mojmira Pastorčić, Ivana Tomić, Domagoj Novokmet, Josip Šarić  i Frano Ridjan.

Na promociju u Rovinju najavljeno je da će gledatelji timu UNE vidjeti Ivanu Paradžiković, eksperta za istraživačko novinarstvo, zajedno sa kolegom iz redakcije informativnog programa, Josipom Šarićem.

Popularni voditelj Frano Ridjan, atraktivna Maja Bajamić, simpatični glumac Stefan Bundalo, kao i šarmantna novinarka i voditeljica Dejana Rosuljaš također će biti dio UNINE postave. Osim  navedenih, ekipi će se pridružiti još mnoga velika imena iz  regije, koja će ovu multimedijalnu platformu lansirati u sam vrh medijskog neba.

Ambiciozni program televizije krenut će u isto vrijeme iz sve tri države, Hrvatske, Srbije i Bosne i Hercegovine, gdje će u glavnim gradovima biti posebne redakcije. Radit će se dnevnici za sve tri države, ali će biti “utkani svi zajedno”.

Direktor informativnog programa je Zoran Kusovac s dugogodišnjim novinarskim, uredničkim i menadžerskim iskustvom u vodećim engleskim i američkim informativnim TV stanicama i pisanim medijima i pokretač prve digitalne TV u regiji Fox TV.

Direktor produkcije je Krešo Marić, koji je iskustvo u najkompleksnijim produkcijskim pothvatima stjecao na HRT-u, preko Nove, RTL-a, N1 i u mnogim nezavisnim projektima.

Direktorica programa Viktorija Jeftić uspješno je stvarala inovativne i popularne programe na više TV stanica u regiji: Fox TV Srbija, Prva televizija i RTS.

Direktor prodaje Marko Šobot dugo je uspješno upravljao projektima višemilijunske vrijednosti u vodećim marketinškim agencijama koje posluju širom regije: Direct Media i Publicis Media.

Direktor komunikacija i marketinga Aleksandar Radoš televizijsku karijeru gradio je 25 godina kreiranjem programskih sadržaja i marketinških i komunikacijskih kampanja na RTS-u, Prvoj televiziji i B92.

“Ekipa Une, koja se povećava iz dana u dan, veseli se skorom početku programa i interakciji sa svojim gledaocima i korisnicima digitalnih usluga”, kažu iz Une najavljujući da će kanal “pokrivati gotovo 20 milijuna ljudi”.


Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •