Glavašević brani Dežulovića i njegov tekst “Je*bo vas Vukovar”

3 studenoga, 2021 maxportal
Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Bojan Glavašević iz Kluba zeleno-lijeve koalicije u srijedu je, za razliku od mnogih kritičara, stao na stranu kolumnista Borisa Dežulovića, istaknuvši kako i on već godinama upozorava da je Vukovar sakraliziran umjesto da bude grad za žive jer na njemu parazitira dio politike.



“Teza da je Vukovar pretvoren u spomen kosturnicu, a ne u grad za žive jasna je iz same kolumne kada se ode dalje od naslova, a čini se da većina njegovih glasnih kritičara nisu otišli dalje od naslova. Interesantno je da su se oni kojima se on u kolumni izravno obraća sasvim ispravno prvi našli prozvanima”, komentirao je Glavašević Dežulovićevu kolumnu, objavljenu na web stranici N1 televizije, pod naslovom ‘Je*o vas Vukovar’.

Ono o čemu se radi u toj kolumni i ja i mnogi drugi ljudi govorimo već godinama, nešto drugačijim rječnikom od Dežulovićeva, naglasio je. Prostor jednog grada, i fizički i simbolički, koji se sakralizira i pretvara u sveto mjesto na kojem vrijede stroža pravila nego na groblju, dok njihovo nepoštivanje i odstupanje tih pravila rezultira optužbama za izdaju, nije prostor za žive nego za mrtve, ističe Glavašević.

Koliko god da je novaca uloženo u Vukovar, a uloženo je stvarno jako puno od svih vlada do sada, to nije zajednica i vrsta mjesta primjerena za svakodnevicu, a svakodnevica je život. O tome se radi, ocijenio je.

“Već desetljećima u politici postoji grupa ljudi koja parazitira na simbolici Vukovara kako bi na njoj prikupljali političke bodove. To su oni kojima je upućen naslov Dežulovićeve kolumne. To su oni koji su se prvi javili s reakcijama na Dežulovića, od Domovinskog pokreta do umirovljenih generala plinsko-bocaške brigade, ima ih”, zaključio je Glavašević.

Bojan Glavašević je i sam Vukovarac, sin legendarnog  ratnog izvjestitelja Siniše Glavaševića, ubijenog na Ovčari nakon pada Vukovara.

Hina/Foto: pxll

 


Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •