GRUBE RIJEČI PLENKOVIĆEVA PR-ovca: Policajca iz Borova Sela, zbog Bleiburga, nazvao lažljivcem

svibanj 8, 2018 maxportal
Share Button

Krešimir Macan, savjetnik premijera Andreja Plenkovića, neočekivao se našao u žestokoj svađi s Robertom Bosakom, policajcem koji je preživio masakar u Borovu Selu, u svibnju 1991., danas vlasnik agencije za istraživanje 2×1 komunikacije.



Plenkovićev specijalni PR-ovac je na svom  tvitter profilu objavio link na tekst Maxportala Preživjeli iz masakra u Borovu Selu žestoko napao Plenkovićeva savjetnika i opako prozvao Roberta Bosaka nazvavši ga lažljivcem.

Kako je započeo rat 

Medijski rat započeo je Macanovom objavom na Twitteru kojima je pokazao što misli o Bleiburgu. Počeo je dijeliti tekstove koji komemoraciju u Bleiburgu tretiraju kao nacifaštički skup, što je, na dan obilježavanju pokolja u Borovu Selu, komentirao Bosak:

„Ako nakon 27 godina postojanja RH, dat ću vam jedan primjer, riječ je o jednom savjetniku Vlade, da izjavu da je skup na Bleiburgu skup neofašista, što možemo očekivati nego da će i nama netko za godinu dana reći da smo bili fašisti a samo smo odrađivali svoj posao?

Dakle, riječ je o Krešimiru Macanu koji je savjetnik u Vladi i koji takve stvari objavljuje na svom Twitter profilu. To mu ne služi na čast. Ako nitko 60 godina unazad još nije odgovarao za događaj u kojem su, isto kao i u Borovu Selu, izmasakrirani nedužni Hrvati, onda ništa bolje ne možemo očekivati ni 27 godina nakon masakra Hrvata u Borovom Selu”, izjavio je Bosak.

Krešimir Macan preživjelom policajcu nije želio ostati dužan pa mu se na vrlo ružan način obratio putem Twittera:

„Da nešto riješimo. Kao što manipulira u svojim istraživanjima, Robert Bosak laže i u svojim izjavama. Poštujem svaku nevinu žrtvu, pa tako i one stradale na Bleiburgu i Križnom putu. Od mene ni jednu ružnu nećete čuti niti o jednoj žrtvi”, napisao je Krešimir Macan.

 

Moguće je da su Macanu, osim optužujućih Bosakovih izjava zasmetali i rezultati ankete koje vodi Bosakova agencija, a po kojima je rejtng HDZ-a u osjetnom padu.

Agencija 2×1 komunikacije” u svim dosadašnjim anketama popularnosti političkih stranaka pokazala se vrlo uspješnom. Podaci iz njenih anketa imali su najmanja odstupanja u odnosu na službene rezultate izbora.

M.M. /Foto:

Komentari
Share Button