Ovo je direktor Zračne luke Rijeka. Treba ga hitno smijeniti. Štetočina je

5 svibnja, 2024 maxportal
Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Ulazak autobusa  u prostor Zračne luke da bi preuzeo putnike lani je koštao 15 eura, a ove godine košta 360 eura što je povećanje cijene od 2400 %. Odluka je donesena bez najave i stupila na snagu isti dan.



Turisti  na Krku morali su vući kofere do izlazne rampe jer je autobusima ulazak na aerodrom postao preskup, objavio je Novi list uz snimku na kojoj se vidi skupina ljudi kako po cesti na suncu vuku kofere

Direktor Zračne luke Rijeka Tomislav Palalić je 3. travnja 2024. godine donio je novi cjenik parkiranja za visoko frekventne korisnike parkirnog prostora na ZL Rijeka za 2024. godinu. Cijenik je isti dan stupio na snagu, a bez ranije najave iznimno visokog povećanja cijena.

Tom odlukom cijene parkiranja za prijevoznike u Zračnoj luci Rijeka drastično su narasle, ponegdje i preko 1000 posto u odnosu na lani. Zračna luka Rijeka se, da ne bude zabune, nalazi na otoku Krku.

Predstavnici Obrtničke komore Primorsko-goranske županije, Udruge hrvatskih putničkih agencija i Turističke zajednice Kvarnera u petak su tako na konferenciji za novinare zatražili ukidanje ovogodišnjeg cjenika parkiranja za prijevoznike u Zračnoj luci Rijeka.

 

Turisti na Krku morali vući kofere do izlazne rampe jer je autobusima ulazak na aerodrom postao preskup

Objavljuje Novi list u Subota, 4. svibnja 2024.

Zatražili su vraćanje prošlogodišnjih cijena budući da su i sami cijene usluge prijevoza putnika za ovu godinu formirali na temelju lanjskog cjenika, koji je bio na snazi do prošlog mjeseca.

Odluke je štetana za Hrvatsku

Emil Priskić, predsjednik županijske Obrtničke komore, istaknuo je da su cijene ulaska i parkiranja vozila u Zračnoj luci značajno rasle, u nekim slučajevima preko sto posto, a u najdramatičnijim i preko tisuću posto, u odnosu na prošlu godinu.

Prema riječima predsjednika Udruge hrvatskih putničkih agencija Tomislava Faina, novi cjenik parkiranja za prijevoznike u Zračnoj luci Rijeka posljedica je potpunog nerazumijevanja turističkog sektora od uprave Zračne luke.

“Kako je već rečeno, mi cijene našim partnerima šaljemo godinu dana unaprijed, da bismo sada, na pragu turističke sezone, dobili novi cjenik za tekuću godinu. Ne radi se tu o povećanju za tri-četiri posto, nego o 100, 300, 1000-postotnom ili još većem povećanju cijena”, rekao je Fain.

Da bi bilo jasnije, ulazak autobusa koji prevozi putnike iz Zračne luke do odredišta ili obrnuto lani je koštao 15 eura, a ove godine košta 360 eura.

Ako se to usporedi s cijenom transfera putnika autobusom od Zračne luke do grada Rijeke, koji stoji oko 300 eura – u što je uključen autobus, vozač, gorivo, davanja i ostali troškovi – ispada da je ulazak na parkiralište zračne luke znatno skuplji od samog prijevoza, a riječ je o cijeni koja je viša od one u Ljubljani, Veneciji i okolnim zračnim lukama.

Novi cjenik

Novi list je iz Obrtničke komore PGŽ-a dobio na uvid novi cjenik za korištenje parkirališnog prostora koji su, kako tvrde, dobili od uprave ZL Rijeka, kao i lanjski cjenik. Razlike su u najmanju ruku značajne. Sezonska dozvola za autotaksi vozila tako po novom cjeniku stoji 1800 eura, dok je lani stajala 825 eura.

Za shuttle i povremeni prijevoz lanjska je godišnja pretplata iznosila 825 eura, mjesečna 160 eura, a jednokratna, s dvadeset kartica za izlaz s parkirališta, 104 eura. Ove godine su u toj kategoriji uvedene različite cijene za mjesečne pretplate s obzirom na broj mjesta za prijevoz putnika, no godišnja pretplata iznosi čak 2900 eura za sva vozila, a mjesečna između 690 i 1290 eura.

Pretplata za rent-a-car vozila za korisnike poslovnih prostora na aerodromu poskupjela je s 20 eura mjesečno po parkirnom mjestu na 35 eura, a za ostale sa 70 eura na 120 eura po mjestu.

Tko je Tomislav Palalić?

Tomislava Palalića na mjesto direktora 2012. godine. U vrijeme kad je imenovan mediji su pisali da je na tu poziciju dospio zahvaljujući prijateljskim odnosima s Nadom Turinom Đurić, bivšom zamjenicu župana i zastupnicom u HNS-a.

Zaposlenici aerodroma tada  su medijima  poslali priopćenje u kojem su optužili  Nadu Turinu-Đurić (HNS) da za direktora Zračne luke nameće kućnog prijatelja Tomislava Palalića. U priopćenju su naveli da je Palalić dobio otkaz zbog niza povreda radnog odnosa te da se protiv njega vodi sudski spor i da je podignuta kaznena prijava.

Prozvana Turina-Đurić tada je tvrdila da je riječ o objedi i da s kadroviranjem u Zračnoj luci nema nikakve veze. “O imenovanju direktora odlučuje Skupština nakon natječaja, za kojeg ne znam niti je li raspisan”, izjavila je tada Turina-Đurić za Radio Rijeku.

Sindikat je godinama nadležnim institucijama prijavljivao nepravilnosti u njegovom radu, optuživali su ga za loše međuljudske odnose, ali i za ugrozu sigurnosti na aerodromu. Djelatnicima Hrvatske kontrole zračne plovidbe svojevremeno je zabranio obilazak aerodromske opreme, a svojedobno je izbio i skandal kada su kontrolori leta napustili aerodromski toranj nakon što je Palalić promijenio brave na prostorijama koje kontrolori koriste.

Palalić je bio i predmet istraživanja sukoba interesa, a Vlada ga je htjela smijeniti 2017. godine, zakazana je i skupština, ali je na kraju iz tehničkih razloga skupština otkazana. Naime predstavnici države, koji su predložili smjenu nisu došli na skupštinu pa nije bilo kvoruma i tako je Palalić ostao na funkciji do danas.

Štetočina je i treba ga hitno smijeniti!

Većinski vlasnik Zračne luke Rijeke je Republika Hrvatska s 55%, Primorsko-goranska županija ima 20%, Grad Rijeka 10%, Grad Krk 4%, Grad Crikvenica 4%, Grad Opatija 4% i Općina Omišalj 3%.

M. Marković/Foto: NL


Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  


-->