Škoro: Ovo što radi Tomašević nije viđeno još od 18. stoljeća carske Rusije

8 prosinca, 2021 maxportal
Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Saborski zastupnik Miroslav Škoro ustvrdio je u srijedu kako je zagrebački gradonačelnik Tomislav Tomašević obmanuo javnost tijekom predizborne kampanje za gradonačelnika oko ukidanja mjere roditelj odgojitelj.



“Gomila je problema koje je stvorio i sada je bjelodano da je obmanuo javnost tijekom kampanje, pa ću evo i podsjetiti da je 22. svibnja – meni na tvrdnju da će ukinuti mjeru roditelj odgajatelj – odgovorio da obmanjujem javnost i lažem.

Sada svi mogu vidjeti da sam govorio istinu i da sam znao što će napraviti jer je ideološki ostrašćen, ideološki vodi grad Zagreb u krivom smjeru i moje je na to da upozorim”, izjavio je Škoro na konferenciji za novinare na zagrebačkom Trgu kralja Tomislava.

Škoro se usprotivio i mogućnosti da građani koji pravilno ne odvajaju otpad plaćaju veću cijenu.

“Što se tiče odvajanja otpada, Tomašević je uzeo ozbiljnu količinu novaca, oko milijun i sto, dvjesto tisuća kuna, i to preko zelenog telefona, na koji se netko od njegovih ljudi javljao i govorio ljudima da u kantu s plavim poklopcem ide papir, sa zelenim poklopcem komunalni otpad, sa smeđim bio otpad itd. Naravno da sam za to da se otpad pravilno odvaja i da imamo zeleni Zagreb, ali nisam za to da se na tome zarađuje i da se građani dodatno financijski opterećuju. Nažalost, zeleni Zagreb nikad nije bio prljaviji”, ocijenio je.

Škoro: Koncept Adventa je promašen

Škoro je komentirao i ovogodišnji zagrebački Advent te ustvrdio kako je Tomašević “poput Grinča ukrao Advent Zagrepčanima”.

“Čini mi se da ovo iza nas nije viđeno još 18. stoljeća carske Rusije. Bio je jedan ruski knez koji se zvao Grigorij Aleksandrovič Potemkin i on je, kada je htio obmanuti caricu Katarinu II. nakon rusko-turskoga rata, u novoosvojenim krajevima je pravio siluete zgrada i pastira i selio to po krajevima koje bi ona posjetila kako bi carica povjerovala kako je on učinkovit u izgradnji i obnovi tih krajeva” kazao je Škoro.

“Mislim da ovo samo za sebe govori. Nisam od onih ljudi koji je nakon izbora trčao po Zagrebu i govorio – ‘Jesam li vam rekao’, nisam jedan od onih koji mu nije dao priliku, a mislim da sam najpozvaniji govoriti o potezima gospodina Tomaševića jer sam s njim dio u direktnoj utrci u kojoj je on uvjerljivo pobijedio.

Potemkinova sela: Umjesto djece na klizalištu, na travnjak su postavljene siluete

 

Međutim, ta pobjeda se zasnivala na određenim obećanjima i bez obzira koliko se neki sada busali da su se oni suprotstavili Tomaševiću, nisu. Dok su oni bili po drugim dijelovima Hrvatske i vodili svoje žene kod frizera, ja sam bio na mnogobrojnim sučeljavanjima s njim i govorio da neke stvari neće moći”, osvrnuo se na svibanjske lokalne izbore.

“Mnogi će vući paralelu da se bunim jer sam svojevremeno imao kućicu, što je moj najveći krimen u životu, ali ja sam kućicu imao na nekakvom natječaju koji je bio loš, koji sam ja prozvao i koji je trebalo promijeniti. Trebalo je promijeniti način na koji Grad Zagreb od toga ima koristi”, rekao je Škoro.

“Tomašević se hvali da je napravio sustav u kojemu će s 90-ak kućica prihodovati 3,3 milijuna kuna, za razliku od 900.000 kuna iz 2019. godine. Čista matematika govori da je mogao uprihodovati gotovo 10 milijuna kuna da je zadržao broj kućica koji sada evidentno građanima nedostaje, govori Škoro.

“Pogriješio je i stavljanjem Potemkinovih kulisa. Zagrebački advent je nešto što je trebalo napraviti potpuno drugačije, zbog toga što Zagrepčani zaslužuju advent na koji su navikli, onaj koji je bio nagrađivan”, rekao je i dodao da je Zagreb to zaslužio kao glavni grad naglasivši da su Hrvati dio kršćanske tradicije i da Božić predstavlja rođenje Isusa Krista, a da je Advent vrijeme iščekivanja Isusova rođenja.

“Sve ovo što nas okružuje, ako malo bolje pogledate, svojim konturama, vizurama i oblicima, je dijametralno suprotno od onoga što bi trebalo biti Božić u Zagrebu”, smatra Škoro.

Hina/Foto: FaH


Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •