Oni su mladi i ambiciozni, za samo 26 sati prikupili su 3,1 mil. kuna od investitora diljem svijeta

27 veljače, 2019 maxportal
Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Hrvatski startup Top Digital Agency pravi je primjer da se trud i rad isplate. Danas kada se veliki broj mladih iseljava iz Hrvatske, oni su ostali i okupili pola svijeta u jednom timu. Sjedište tvrtke je u Zagrebu te broje 18 članova tima (uključujući vanjske suradnike i konzultante), a  pojedini članovi dolaze iz Južnoafričke Republike, Indije i Amerike.



Oni su mladi i ambiciozni, a ovih dana su ostvarili svoj najveći uspjeh do sada.

Što je Top Digital Agency i čime se bave? TDA je online platforma koja spaja kompanije i njihove projekte s digitalnim agencijama koje svojim znanjem i iskustvom provode projekte u djela. Platforma se temelji na ideji da kompanije i digitalne agencije mogu raditi zajedno neovisno o tome gdje se nalaze – sve što im treba je mjesto gdje će se upoznati.

Da uspjeh ne dolazi sam od sebe, to vam upravo oni mogu potvrditi. Mladi i ambiciozni članovi pridružili su se timu za vrijeme ili odmah nakon završetka fakulteta. Trudom, radom i svježim idejama odveli su TDA na TechCrunch Disrupt 2018. (San Francisco, SAD), jedan od najbitnijih događaja u godini za startup svijet, nakon što su osvojili prestižnu nagradu najboljeg startupa u Južnoj Europi u 2018. godini na startup natjecanju Spark.Me (Budva, Crna Gora).

Niz uspjeha se nastavio pa je tako sredinom veljače ove godine TDA odabran u TOP 50 startupova u svijetu prema Startup Grind-u, najvećoj startup zajednici u svijetu.

S ciljem prikupljanja resursa za daljnji razvoj poslovanja TDA je krajem veljače lansirao crowdfunding kampanju na platformi Funderbeam koja pomaže privatnim tvrtkama s visokim rastom pri financiranju poslovanja. Platforma pomaže osnivačima prikupiti financijska sredstva, osigurava pristup – i jedinstvenu likvidnost – ulagačima kapitala u ranoj fazi. Minimalni cilj kampanje bio je prikupiti 300.000€, a maksimalni je iznosio 400.000€.

Kampanja je javno objavljena 21. veljače, a dozvoljeni period trajanja je 30 dana. U samo 26 sati od javnog otvaranja kampanje, TDA je prikupio nešto više od 3.1 milijuna kuna, odnosno 141% od inicijalno traženog iznosa. Takav uspjeh pozicionirao je TDA kao najbržu Funderbeam kampanju u svijetu.

Nakon ove investicije, ostaje samo vidjeti što će još proizaći iz Top Digital Agency-ja. Investicija je dobar vjetar u leđa, a svojim rezultatima dokazali su da im je samo nebo granica. Za TDA ćemo još čuti – to je sigurno.

Diana Cokarić/Foto:tda

 


Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  


-->