MARKO LJUBIĆ: Pravi li agencija IPSOS budale od mladih i obrazovanih Zagrepčana

5 ožujka, 2021 maxportal
Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Hrvatska vrvi, rekao bih, buja nelogičnostima, kojima joj se nudi medijska i javna budućnost, a iza, ili ispod te deklaracije, otrov propasti.



Nevjerojatna je analiza već notorne ankete, valjda Ipsos pulsa, koja, uz sve ostalo, donosi analitički detalj da na izborima za Zagreb ” mladi i obrazovani” podupiru Tomaševića. A slijedom toga, stari i valjda neuki – Filipovića.  Zbilja drsko.

Drsko zato, što je ovakva “analiza” teška zlouporaba novih generacija, bolje rečeno otvoreno ruganje tim mladim ljudima. Jer ih proglašava idiotima, onako, jedva prikriveno.

Na temelju kojih bi to argumenata ” mladi i obrazovani” Zagrepčani preferirali realno neukog aktivista, čije su preferencije godinama stvarane milijunima globalističkih kuna i koji je u odnosu na svoju generaciju, redom jednako ili bolje obrazovanih ljudi, bio samo spremniji biti instrument tih struktura, u odnosu na profesora na sveučilištu, koji je, dok se Tomašević bavio masno i suspektno plaćenim aktivizmom, osvajao svojim radom i sposobnostima svijet i vrhove referentnog znanja i obrazovanja?

Gdje je u tome logika, gdje razum?

Najmanji je problem ovdje svrstavanje iza Tomaševića ili Filipovića. To je uvijek stvar izbora, a na izbor ljudi imaju pravo na temelju emocija, nerazuma, opčinjenosti, manipulacija, ali i razuma.

Pripisivati “mladim obrazovanim” generacijama kolektivnu nerazumnost, tupost, nerazboritost i u ovom slučaju totalnu neukost, drskost je prvoga reda. Jer im se medijskom halabukom pokušava imputirati da je jedan više od pet. Ovo čemu svjedočimo izazov je hrvatskom narodu, u ovome slučaju Zagrepčanima, besraman izazov.

Do sada nikada takve drskosti nisu prolazile, pa je vrlo očekivano da prije svega “mladi i obrazovani” pokopaju i ovakve “anketare” i njihove favorite, jer sve ima granica. Rijetko drzak izazov!

Marko Ljubić/Foto:osječkatv

 


Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •