Puljak u akciji s Milanovićem doživjela nezgodu: ‘Nešto je kvrcnulo, idem na hitnu’

studeni 14, 2020 maxportal
Share Button

U volonterskoj kampanji pošumljavanja požarišta Boranka, na području splitskog naselja Gornje Sitno, u kojoj je sudjelovao i predsjednik RH Zoran Milanović,  saborska zastupnica stranke Pametno Marijana Puljak ozlijedila je nogu.



“Okliznula sam se s jednom nogom, onda sam na drugu jednostavno sjela, savila nogu i nešto je kvrcnulo,” kazala je Puljak.

Puljak je kazala da se okliznula, sjela i savila nogu.

“Nešto je kvrcnulo. Boli me. Sad idem na hitnu”, kazala je saborska zastupnica.

Kampanja Boranka najveća je volonterska akcija pošumljavanja požarišta u cijeloj Europi koja se održava treću godinu za redom, a pošumljavanje obronaka Mosora je četvrta ovogodišnja akcija.

Glavni koordinator kampanje Boranka i poslovni direktor Saveza izviđača Hrvatske Dan Špicer zahvalio je predsjedniku Milanoviću što se pridružio kampanji Boranke. “Uvijek nas veseli koliko je volontera i organizacija sudjelovalo, potpori Predsjednika i Vlade. Boranka spaja cijelu Hrvatsku i svaka pomoć i podrška je dobrodošla da se šume vrate tamo gdje su bile“, poručio je Špicer.

Najavio je kako će ovogodišnja akcija pošumljavanja koja je zbog epidemioloških okolnosti nešto manjeg obima, završiti sljedećeg vikenda pošumljavanjem opožarenog područja Žrnovnice kod Splita.

“U ove tri godine, tijekom kojih smo organizirali Boranku je na opožarenim područjima u Dalmaciji zasađeno više od 70 tisuća sadnica, a u akcijama je sudjelovalo više od 7.000 volontera iz svih dijelova Hrvatske,” rekao je Špicer. Najavio je i da će se Boranka nastaviti i u 2021. godini.
Današnjoj akciji pošumljvanja pridružili su se i dožupan Splitsko-dalmatinski Luka Brčić (HDZ) i saborski zastupnik Ante Bačić (HDZ).

Akcija “Boranka” je najveća ikad organizirana akcija pošumljavanja u Hrvatskoj čija je važnost prepoznata i izvan Hrvatske.

Projekt pošumljavanja opožarenih dijelova Dalmacije “Boranka” u Bruxellesu je 2019. dobio najprestižniju nagradu za marketinšku učinkovitost EuroEffie. O vrijednosti te nagrade govori i podatak da se za EuroEffie natječu najveći svjetski brendovi s velikih europskih tržišta, s medijskim i produkcijskim budžetima daleko većim nego u Hrvatskoj.

Megy M. /Foto: screenshot

 

Komentari
Share Button