Tko je fatalna Nataša iz Osijeka koju je Mamić spomenuo 31 put

21 ožujka, 2021 maxportal
Širi dalje

Teške optužbe koje je  Zdravko Mamić početkom tjedna iznio na račun čak šestorice hrvatskih sudaca – predsjednika Vrhovnog suda Đure Sesse, četvorice sudaca Županijskog suda u Osijeku: Zvonka VekićaDarka KrušlinaAnte Kvesića i predsjednika suda Zvonka Vrbana te suca Visokog prekršajnog suda Nediljka Bobana – koje su izazvale tektonski udar na hrvatsko pravosuđe, na pozornicu su izbacile i neke druge poznate aktere hrvatske javne scene.

Jutarnji list piše da  je u posjedu je materijala koje je Zdravko Mamić ( na naslovnoj fotografiji sa suprugom Marinom) još u listopadu poslao u USKOK. Mamić koji  je pravomoćno optužen na šest i pol godina zatvora, tvrdi da ima dokaze o tome kako je podmićivao suce koji su mu, na kraju, i presudili.

Mamić je u svom iskazu koji traje više od 80 minuta detaljno opisao neke situacije koje su se navodno dogodile, a iz USKOK-a su još jučer odgovorili da provjeravaju materijale i sadržaj na USB-u.

– Danas 8. listopada u 9 sati ujutro, počeo sam davati putem videolinka iz Međugorja svoju izjavu, koju dajem svojevoljno pod puno materijalnom odgovornošću želeći iskazati istinu i moja saznanja i iskustva i suradnju s tri suca Županijskog suda u Osijeku –  započeo je audio iskaz Zdravko Mamić.

Mamić u svom iskazu na početku tvrdi da mu je 24. srpnja 2017. na stadionu Dinama, nakon završetka utakmice između Hrvatske i Ukrajine, prišao jedan čovjek koji ga je pitao može li do njega doći gospodin Ljubo Pribić (zamjenik upravitelja zatvora u Osijeku) s još nekim ljudima. Mamić navodi da je Pribiću nabavio karte za tu utakmicu te da ga je osobno poznavao, stoga je rekao da oni dođu do njega.

– Gospodin Pribić je u ložu Maksimir ušao s nekoliko ljudi i predstavio mi je tu gospodu kao suce koji će mi suditi u Osijeku. To su bili suci Darko Krušlin, Zvonko Vekić te njihov prijatelj Zoran Škorić, direktor i vlasnik Osijek Koteksa. Dugo smo razgovarali i pričali o mom predmetu i budućem suđenju u Osijeku. U jednom trenutku sam skinuo sat s ruke, marke Audemars Piguet, i stavio ga na ruku Darka Krušlina. On je otišao s mojim poklonom na ruci u Osijek.

Svemu ovome je prisustvovao osječki poduzetnik Drago Tadić koji se cijelo vrijeme s nama družio i pio. Poslije ću objasniti zašto je gospodin Drago Tadić bio s nama, uz gospodina Škorića, gospodina Pribića i gospodina Vekića – kazao je Mamić.

Kazao je i da je Pribić nakon tog druženja u više navrata dolazio kod njega na stadion i kod Vlatke Peras, predsjednice Uprave GNK Dinamo, po sportsku opremu za sebe, suce Krušlina i Vekića te da se radilo o trenirkama, dresovima i tenisicama od Dinama i hrvatske reprezentacije. Mamić tvrdi da su kasnije Pribić i suci naručivali dresove Real Madrida s potpisima Luke Modrića i Matea Kovačića koje im je prenosio osječki poduzetnik Drago Tadić (koji je 2018. pobjegao u BiH nakon što je pravomoćno osuđen u aferi pokušaja podmićivanja sudaca Vrhovnog suda).

Sat vratio ispred WC-a

Mamić u svom iskazu nadalje navodi da mu je 27.4.2017., kada je došao na suđenje Osijek, na Županijskom sudu prišao Ljubo Pribić.

– Bio je u uniformi sa svog radnog mjesta, jer kao što je poznato, on je jedan od vodećih ljudi u osječkom zatvoru, i rekao mi da gospodin Krušlin želi preko njega vratiti sat marke Audemars Piguet koji sam mu poklonio poslije utakmice iz razloga jer se boji zadržati sat, jer je činu prihvaćanja dara sata bio prisutan Drago Tadić i da bi ga on mogao cinkati i ucjenjivati i da zbog toga… iako bi želio zadržati sat – tvrdi Mamić.

Navodi da mu je nakon prvog djela rasprave Pribić u pauzi vratio sat ispred wc-a kod sudskog kafića te da ih je u tom trenutku zatekao tužitelj Mišković koji se stepenicama spuštao prema kafiću.

– Sjećam se da smo nas dva ostali u šoku i strahu, ali je Mišković bio iznenađen da sa mnom razgovara čovjek u policijskoj uniformi – navodi Mamić.

U audio iskazu tvrdi da se tijekom suđenja često počeo viđati sa sucem Vekićem koji ga je, kako je kazao, uvjeravao da će Krušlin osloboditi njega i ostale optuženike.

– Rekao mi je da mu je on najbolji prijatelj i da ima apsolutno kontrolu nad njim i da ima iskustva u nekim drugim predmetima – tvrdi Mamić.

Prilikom njihovog prvog susreta u Zagrebu na Cvjetnom trgu u restoranu My Way, tvrdi Mamić, pridružio im se vlasnik Tomislav Horvatinčić koji ih je došao pozdraviti.

– Kada je shvatio s kim sam sjedio, upozorio me da se jako pazim – navodi Mamić.

Stotine tisuća kuna u vrećici

S njima je tada, priča, bio i njegov vozač Robi Palić koji je čuvao stražu te je Mamića i Vekića poslije ručka odvezao na stadion Maksimir ispod južne tribine gdje je Mamić Vekiću u vrećici dao 100 tisuća eura u kunama.

– Ostao sam na stadionu, a Robi Palić je odvezao gospodina Vekića u grad gdje ga je čekala prijateljica Nataša. Onda se Robi Palić vratio po mene. To je bio, siguran sam, vikend – subota. Na tom viđenju mi je sudac Vekić rekao da mu je sudac Krušlin najbolji prijatelj i da će njih dvojica riješiti oslobađajuću presudu i da bi trebalo počastiti gospodina Krušlina, na što sam mu predao već rečenih 100 tisuća eura da oni to podijele. Nakon toga smo se učestalo počeli nalaziti i u Zagrebu i u Osijeku – tvrdi Mamić.

Navodi da su se on i Vekić redovito viđali u restoranu Zelenjak, na adresi Zelenjak 35, u maloj sobici u sklopu restorana. Mamić tvrdi da je u prvih nekoliko susreta pokupio suca Vekića i njegovu prijateljicu Natašu ispred hotela Sheraton ili Westin u koje ih je, kako tvrdi, smještao i plaćao im smještaj. Mamić govori i da misli da im je nekoliko puta smještaj platio i GNK Dinamo jer je rezervacije hotela za Vekića i Natašu vršio preko Vlatke Peras, a ona je u nekoliko navrata platila fakture hotelu.

– O našim susretima u restoranu Zelenjak mogu svjedočiti djelatnici restorana, a uvijek je prisustvovala gospođa Nataša, prijateljica gospodina Vekića, a dvaput je bila i Natašina kćer Ena. Svaki puta bih joj ja dao od 3 do 10 tisuća eura za šoping po Zagrebu. U vrijeme mog suđenja također smo se našli i u Tuheljskim toplicama u hotelu Terme gdje je gospodin Vekić došao na vikend s prijateljicom Natašom. Također sam se s gospodinom Vekićem i Pribićem viđao u vikendici gospodina Pribića u Baranji. Oni su htjeli i predlagali da se vidim s gospodinom Krušlinom, što sam kategorički odbijao da ne riskiram da nas se vidi zajedno – tvrdi.

U restoranu Dva goluba s Matom Radejićem

Mamić u audio iskazu također navodi da se jedanput prije jedne od utakmica na koje su, kako tvrdi, često dolazili Vekić, Krušlin i Pribić, vidio s Vekićem u zagrebačkom restoranu Dva goluba na Kvatriću te da je u društvu Vekića sjedio Mate Radeljić, koji je bio savjetnik bivše predsjednice Kolinde-Grabar Kitarović.

Mamić tvrdi da se tijekom suđenja najmanje desetak puta vidio s Vekićem u stanu gospođe Nataše, koji se nalazi u centru Osijeka.

– Nekoliko puta su me doveli Pribić ili Tadić, a kada sam upoznao mjesto i adresu stana dolazio bih više puta sam. Često sam s njima večerao u stanu, a Vekiću sam davao novac, 20 tisuća eura za neimenovanu financijsku vještakinju čije ime zna Drago Tadić, koji se sastao s Vekićem i tom vještakinjom, za koju je Vekić rekao da će ju Krušlin pozvati kao svjedoka eksperta kojeg treba nagraditi. Predao sam gospodinu Vekiću u stanu kod Nataše 20 tisuća eura i to je bilo pri kraju suđenja. Do svjedočenja gospođe nije došlo, ali je Vekić novac zadržao – kazao je Mamić.

Tvrdi i da je u ljeto 2017. predao 5 tisuća eura Vekiću za godišnji odmor s Natašom u Pirovcu. Mamić na snimci tvrdi da je na jednom od susreta u Zelenjaku novac predao Vekiću te je opisao kako je primopredaja izgledala, a da su sve vidjeli djelatnici restorana kao i vlasnik.

Okršaj na proslavi kod Dolačkog

Zatim Mamić spominje 27.12.2017. i vikendicu u Buševcu pored Velike Gorice od Željka Dolačkog u kojoj je prisustvovao proslavi godišnjici braka njegovog branitelja Veljka Miljevića i njegove supruge.

– Za vrijeme te večere dobio sam, ne prvi put, telefonski poziv, video call gdje su me iz restorana Bocca Márai u Miramarskoj zvali Drago Tadić, gospodin Vekić, gospodin Krušlin i gospodin Pribić i pjevali mi iz restorana. Vidjeli su da se ja nalazim također na fešti i pitali me gdje sam, ja sam rekao gdje sam i u neko doba na moje zaprepaštenje su banuli u prostoriju u Buševcu, u vikendicu od Dolačkog.

S nama su nastavili feštati i plesati s mojom suprugom, a posebno je intiman u druženju s mojom suprugom bio Krušlin koji je supruzi Marini pokazivao prepisku koju je vodio sa svojom suprugom iz Osijeka koja mu je govorila da ne pije i brzo ide kući. Oni su se grlili, ljubili i razgovarali o najintimnijim stvarima. U jednom trenutku smo se Krušlin i ja povukli u prostoriju i počeli pričati o mom predmetu.

“Osudit ću te iako nisi kriv”

Gospodin Krušlin mi je rekao da me njegova majka, koja je iz Tuzle, obožava i da mu je rekla da me ne smije osuditi i da više ne dolazi kući ako se to dogodi. Zatim je rekao da mu je stalo do druženja sa mnom i da mu to imponira, ali da će me morati osuditi iako nisam kriv.

To mi je rekao, a ja sam se potpuno izbezumio i rekao ‘kako može biti takav monstrum i kako mi se usudi to reći i kakvu to on čast ima, kakav je sudac koji priča o tome da mu se ja sviđam, da sam nevin, ali što ako će morati presuditi’.

Došlo je do takve žučne rasprave, pa skoro i do fizičkog kontakta. Onda su ga Vekić i Miljević razdvajali i umirivali da ne dođe do većeg ekscesa. Na toj proslavi bilo je najmanje 30-ak sudionika – priča Mamić.

Mamić u audio snimci ponovno spominje kako su Vekić i Nataša dolazili vikendom u Zagreb, spavali u Sheratonu ili Westinu, a te račune bi plaćao Dinamo fakturom ili karticom ili bi im on osobno predao novac jer se bojao da ne ostavi kakve tragove. Mamić tvrdi da se u tom periodu dogovorio s Vekićem da će njegova prijateljica Nataša, njena kći Ena, njegova supruga Marina i on dočekati novu 2018. godinu u Dubaiju.

Mamić tvrdi da je kupio avionske karte za njih troje, predao ih Vlatki Peras u kuverti, a ona ih je predala Ljubi Pribiću koji je Vekiću i Nataši avionske karte predao u Osijeku.

Gospođa Mica

Mamić pritom spominje i dva datuma, no jedan od njih se preklapa s događajem proslave godišnjice braka Veljka Miljevića u Buševcu.

– Karte su bile kupljenje za avion kompanije Fly Dubai koja je letjela iz Beograda i oni su iz Beograda putovali 27.12.2017., a moja supruga i ja iz Zagreba 26.12.2017., dan iza Božića. Dočekali smo ih u Dubaiju i odvezli u novootvoreni hotel na glavnoj ulici u Dubaiju. Smjestili smo ih zajedno u hotel Rixos. Taj hotel se prije par dana otvorio kao novi hotel. Tu smo proveli sve to vrijeme,  mislim do 1. i 2. siječnja 2018. kada su oni ponovno otišli s kompanijom Fly Dubai za Beograd, a Marina i ja smo ostali duže i vratili smo se Emiratesom iz Dubaija za Zagreb.

Naglašavam da u to vrijeme našeg druženja u Dubaiju često su s nama bili u društvu i moja kćer Lucija Mamić i njen tadašnji dečko Ivan Drač iz Vinkovaca koji je inače djelatnik i zaposlenik HGK. Gospodin Vekić mi je rekao da ga je iz Osijeka u Beograd doveo nepoznati vozač taksija, nije išao svojim autom, a da mu je to organizirala gospođa Mica koja je vlasnica restorana Bijelo Plavi u blizini stadiona GNK Osijek. Taj taksist je došao po njih kad su došli iz Dubaija u Beograd i vratio ih u Osijek – tvrdi Mamić.

Navodi i da je stanovita Mica bila bitna jer je kod nje bila baza gdje su vrijeme provodili suci Vekić, Krušlin i Pribić i to u vrijeme suđenja protiv Mamića, a domaćin je, tvrdi, bio Drago Tadić koji je sucima i Pribiću plaćao račune ručkova i večera.

– Jedanput sam se našao sa sucem Vekićem ispred tog restorana Bijelo Plavi. Vekić je ušao u moj auto na zadnji sic, a ispred auta ga je čekao Krušlin jer smo se Vekić i ja dogovarali oko nekih stvari. Prenosio je poruke Krušlina i sve je to vidio Drago Tadić koji je u to vrijeme došao do tog restorana i nastavio s njima druženje.

Za boravka u Dubaiju smo često izlazili u najelitnije restorane, pa se sjećam da smo bili na jednoj gala večeri u restoranu Nobu, a domaćin je bio gospodin Mišković, predsjednik nogometnog kluba Rijeke – govori Mamić u audio zapisu.

Dubai

Tvrdi i da je s njim bila i njegova supruga Marina, sin Mario sa svojom suprugom, te da se u restoranu nalazilo preko dvadesetak ljudi. Drugu večer u tom istom restoranu, tvrdi Mamić, bio je s Vekićem i Natašom te im je prišao Ferdo Milin, trener iz Zadra koji je došao kao gost u restoran te ih počastio skupom bocom crnog vina.

Nadalje navodi kako su Nataša i njena kćer Ena u Dubaiju otišli i u Al Ain, gdje je njegov brat Zoran Mamić bio trener istoimenog kluba te da su bili gosti na utakmici.

– Sjećam se da su me u loži predstavili šeiku koji je vlasnik i predsjednik kluba kao Zoranovog brata, a ja sam mu predstavio Vekića i njegovu prijateljicu Natašu. Šeik nam je predstavio i Winfrieda Schäfera. Gledali smo utakmicu, a u poluvremenu smo prisustvovali ritualu šeika i drugih suradnika koji su se klanjali za vrijeme poluvremena. Za vrijeme tog boravka organizirali smo posjet jednom od najboljih muzeja na svijetu u Abu Dhabiju. Tamo smo bili gospodin Vekić, Nataša, njena kćer, Marina i ja i nakon posjete tog muzeja smo otišli do restorana Le Pettit, gdje je Zoran organizirao večeru.

Na toj večeri nam se pridružio i Dario, suprug od Vekićeve kćeri, a koji je živio u Dubaiju jer je tamo bio liječnik. Bio je s nama na večeri, a poslije večere smo otišli do njegovog hotela i znam da smo do dugo u noć sjedili u hotelu Four Season i da smo pili francuski konjak. Također znam da sam dao gospodinu Vekiću 10 tisuća eura da ima za šoping u Dubaiju u koji je jedanput išao s Natašom i Enom, a drugi put smo išli u šoping u Dubai Mall njih troje, moja supruga Marina i ja.

Tako se sjećam da sam mu kupio sa svojim novcem još nekoliko stvari, a upečatljivo je ostalo da sam mu kupio cipele Louis Vuitton. Bile su od prave kože i mislim da su koštale cirka oko 2 tisuće eura. To nije bio jedini poklon koji sam kupio – tvrdi Mamić te dodaje da se ni ne sjeća što je sve kupio Vekiću.

Čepinska skupina u hotelu

Mamić navodi i da se u jednom susretu s Vekićem, Pribićem i Tadićem u hotelu International dogovarao oko lobiranja za Vekića kako bi on postao predsjednik Županijskog suda u Osijeku te da je u tom aktivno sudjelovao. Pritom govori i o jednom zanimljivom susretu koji, kako se čini, nisu očekivali.

–  Tom prilikom kad smo se susreli i dogovarali u hotelu International primijetili smo da ulaze dečki iz tzv Čepinske skupine, Stipe Barišić zvan Moljac, Dragan Baković Bambur i gospodin Biluš i kad smo to vidjeli, onda smo zamolili gospodina Leku, koji je direktor i vlasnik hotela, da nas negdje izvede da nas ne vide jer smo morali proći pored njih. Onda nas je gospodin Leko izveo na sporedan ulaz u podrumu hotela da nas ne vide – tvrdi Mamić.

Nadalje navodi kako mu je cijelo vrijeme u Osijeku Pribić dolazi sa zamolbama za Vekića i Krušlina za karte za Dinamove utakmice u Europi ili u Hrvatskoj, te da mu je Pribić govorio da gospođa Krušlin traži od supruga neke stvari za uređenje kuće, pa mu je Mamić u nekoliko navrata predao novac kako bi Pribić kupio stvari za Krušlina.

– Uvijek bih mu dao neki novac za te namjene, a neki novac njemu kao kuriru i za troškove. Kad su me informirali da gospodin Krušlin ljetuje u Pakoštanima, u vikendici od svoje punice, i da tamo voli piti neko tamošnje dobro vino. Ne sjećam se ime vina, ja sam to crno vino nabavio u vinoteci koju drže vlasnici Šušak i kupio vino pa ga putem Ljube Pribića i Tadića poslao za suca Krušlina – tvrdi Mamić.

U snimci ponovno ističe da su Pribić, Krušlin i Tadić često bili gosti na utakmicama Dinama i hrvatske reprezentacije ta da su karte podizali kod Vlatke Peras ili Željka Kordića, blagajnika kluba, a karte bi podizao ili Pribić ili Škorić .

– Kad bi oni dolazili na utakmice mi bi se vidjeli ili u klubu ili nakon utakmice negdje u sklopu stadiona i uvijek bi razmijenili neke informacije. Naglašavam da i nakon moje presude koja se odvila 8.6. čini mi se 2018. godine, oni su nastavili dolaziti na utakmice pa se tako 24.7.2018. kad je Dinamo igrao u drugom kolu protiv izraelskog kluba Hapoel Beer-Sheva, rezultat je bio 5:0, sudac Krušlin i Vekić, Pribić, Tadić i ne znam je li bio neko od njihovih prijatelja, su se spustili u svečani salon u prostorije kluba gdje inače ja radim i slavili pobjedu Dinama.

Domaćin im je bio gospodin Tomislav Marčinko, ali i svi drugi ljudi u Dinamu. Tako su mi slali video call pozive, ali i fotografije gdje gospodin Krušlin nazdravlja i pjeva moju omiljenu pjesmu ‘Ne može nam nitko ništa, jači smo od sudbine’. Tom je prisustvovalo minimalno 50 ljudi, a bili su moji gosti na utakmici finala kupa 23.5.2018. samo nekoliko dana prije moje presude, protiv Hajduka, bili su mnogi ljudi uključujući rukovodstvo Dinama, Barišić, Marčinko i ostali – tvrdi Mamić.

Upozoranje u Hiltonu

Mamić se prisjetio i slavlja rođendana suca Krušlina u vikendici u Baranji kada su ga zvali putem video calla te su rezali tortu koja je bila u obliku Dinamovog grba, koju je, kako tvrdi, za tu priliku napravila gospođa Nataša.

– Sjećam se i fotografija koje mi je poslije poslao gospodin Tadić koji je tamo bio prisutan, a te fotografije ima i moj brat Zoran Mamić. Ja sam se bojao držati to na mobitelu pa sam rekao Zokiju da pohrani tu i neke druge fotografije.

Na tom rođendanu sam vidio da je bio Krušlin, Vekić, Pribić, Tadić, sudac Mitrović, Zoran Škorić. Pjevali su – tvrdi Mamić.

– Također, mogu reći da 3.6.2018., znači to je pet dana uoči izricanja moje presude, koja je bila 8.6. su Pribić i Vekić bili gosti u mojoj organizaciji i organizaciji Hrvatskog nogometnog saveza na utakmici u Liverpoolu između Hrvatske i Brazila koju je Hrvatska izgubila 2:0. Također sam organizirao da na tom charter avionu kao moji gosti budu gospodin Drago Tadić i njegov sin Zvonimir Tadić. Oni su tog 3.6. bili u Liverpoolu, a ja sam sjedio predvečer negdje u hotelu Hilton u Vukovarskoj ulici. Tada je negdje u popodnevnim satima između možda 6 i 7 sati uvečer, uslijedio poziv mog prijatelja nogometnog suca Željka Širića iz Osijeka koji me pitao gdje se nalazim.

Rekao sam da sam u Zagrebu u hotelu Hilton, on mi je rekao sjedi tu i čekaj me, evo odmah krećem iz Osijeka prema tebi. Dočekao sam ga u hotelu Hilton, došao je društvu dvojice muškaraca, sjeli su i rekao sam im da pričaju. Oni su pričali kako su sjedili u kafiću na raskršću gdje se nalazi Županijski sud u Osijeku, a kafić se nalazi prekoputa, i gdje su slušali suca Krušlina i suca Jukića kako dogovaraju presudu, moju i Zoranovu, na više od 5 godina, gdje se posebno zalagao sudac Jukić koji se zalagao da mi se presudi na 8 godina. Bio sam šokiran i u nevjerici. Par dana prije toga Dinamo je igrao prvenstvenu utakmicu protiv Osijeka.

Navečer smo sjedili Barišić, Božica Barišić, Marčinko i ja na recepciji hotela Osijek u baru i ja sam u jednom momentu se ispričao da moram otići na važan sastanak i da ću se brzo vratiti. Otišao sam jednim poprečnim putem do stana gospođe Nataše gdje sam ispred stana zatekao Ljubu Pribića koji je sa mnom ušao u stan kod Nataše gdje je bio Vekić i gdje su me izvijestili da je Krušlin napisao oslobađajuću presudu za sve nas i tu smo se razveselili. Popili smo butelju vina i ja sam sretan takvim ishodom otišao natrag kod Barišića, Božice i Marčinka.

Nisam rekao gdje sam bio, ali sam im rekao da je sastanak bio uspješan i da sigurno neću biti presuđen nego oslobođen. U povratku kad smo Pribić i ja izlazili iz stana gospođe Nataše sjećam se da sam Pribiću dao 5 tisuća eura. Pribiću sam u više navrata davao novac, žalio bi se da ima jedan kredit koji teško otplaćuje. Rekao mi je da je to otprilike 20 tisuća eura i sjećam se da sam mu u komadu dao 10 tisuća eura da plati dio kredita o kojem je pričao – tvrdi Mamić.

Susret nakon utakmice

Opet se vratio na susret sa Širićem i dvojicom muškaraca te je, nakon što su mu rekli da će biti osuđen, nazvao Tadića i rekao da dogovori sastanak s Vekićem i Pribićem na povratku s utakmice iz Liverpoola te da će ih čekati na parkingu pored hotela Zovko u Sesvetama.

– Došao sam sa Zoranom, a oni su došli s dva auta. Pribić i Vekić su došli s njihovim autom. Bilo je to oko 3-4 ujutro. Ja sam s mojim bratom dočekao njih, došli su s dva auta i izašli su iz auta, ušao sam u auto s Vekićem od gospodina Tadića, a oni su ostali vani. Rekao sam mu: “Što ti to radiš čovječe? Čime se ti to baviš? Jesi li lud?

Prije 2-3 dana si mi rekao u stanu Nataše da je sudac napisao oslobađajuću presudu, a sad su mi došli dečki iz Osijeka i rekli kako će me presuditi i kako su Jukić i Krušlin to dogovorili u kafiću preko puta suda”. On je bio šokiran i u strahu. Rekao sam mu izvoli ići u Osijek, da nema spavanja i da mi do 12 javi o čemu se radi. To je bio 4.6. ujutro, nakon što su sletjeli nakon utakmice. Tijekom dana sam se nekoliko čuo s Pribićem i shvatio da su dečki Širićevi u pravu i otišao u BiH i tamo dočekao izricanje presude. Pokazalo se da su informacije koje su dali dečki bile točne. Sjećam se da smo Zoran i ja otišli u Zagreb, prema Zagrebu je otišao i gospodin Tadić koji je vozio sina koji je radio i živio u Zagrebu, a Pribić i Krušlin su nastavili putovanje za Osijek – priča Mamić.

Tvrdi i da je u svim njegovim dolascima u Osijek na suđenje uvijek u njegovom društvu bio Drago Tadić koji se družio s Vekićem, Krušlinom i Pribićem, s kojima je, između ostalog, dolazio i u Zagreb te im plaćao ručkove i večere.

– Dolazio je s Krušlinom i Vekićem u Zagreb jer je bio raspisan natječaj za predsjednika Županijskog suda na koji su se javili i Vekić i Krušlin. Ja sam bio jako angažiran u lobiranju za gospodina Vekića i da je on dobio 5 glasova. Bila su tri kruga glasanja, njegov protukandidat, budući predsjednik da je dobio 4 glasa, a kroz utjecaj i koordinaciju predsjednika Vrhovnog suda Đure Sesse u sva tri kruga njegovi suci s Vrhovnog suda, predsjednik DSV-a gospodin Šarić i građanskog odjela gospodin Kontrec nisu htjeli glasati.

Da su dali dva glasa ili jedan glas Vekiću onda bi on bio predsjednik Županijskog suda, ili Vrbanu pa bi on bio predsjednik Vrhovnog suda. To su inscenirali, to sam kasnije povezao, da natječaj propadne da ostane njihov prijatelj, čovjek kojeg su imali pod apsolutnom kontrolom, bivši predsjednik suda u Osijeku, gospodin Rašić. Njemu je sa 69 godina istekao mandat.

DSV je raspisao natječaj, oni su inscenirali da nitko ne prođe da bi dodijelili Rašiću još godinu dana v.d. da bude sudac, a Rašić nakon godinu dana nije mogao po životnoj dobi sa 70. godina biti sudac i predsjednik pa su ponovno raspisali natječaj kojeg je dobio Vrban. Vekić je imao četiri glasa, jer sam tada bio već u BiH i nisam mogao izlobirati šest glasova. Izabran je ne samo na lobistički nego i krivi način o čemu imam spoznaja, ali o tome drugom prilikom – govori Mamić.

Komunikacija preko “Nataše”

Mamić na snimci zatim govori da je iz BiH komunikaciju s Vekićem vodio putem telefona od gospođe Nataše.

–  Ovdje sam često koristio telefon od mog prijatelja, gospodina Zdenka Ostojića, a onda smo na kraju dogovorili komunikaciju da gospođa Nataša kupi poseban broj, pre paid karticu 095, mislim da je bio 095, pa smo komunicirali i na tu karticu. Ja bih znao koristiti i direktnu liniju hotela Regine gdje sam boravio. Onda bi mi Nataša dala svaki put suca Vekića na telefon i ja bih se dogovarao s njim jer on je u međuvremenu bio imenovan za predsjednika Optužnog vijeća u mojoj drugoj optužnici, gdje je bio imenovan ponovno gospodin Jukić koji je bio pod direktnom kontrolom dečki iz Čepina, kao i svi drugi. Član Vijeća je bio i gospodin Kvesić – govori Mamić.

Tvrdi i da se s Vekićem vidio u tom periodu pet puta u BiH. Tvrdi da se prva četiri puta se susret dogodio u mjestu Šije kod Doboja u restoranu Ribarska kuća.

– Prvi put njega je dovezao gospodin Drago Tadić, s nama je bio Ahmed Gojak, otac Dinamovog igrača Amera Gojaka, on je iz Sarajeva, bivši policajac koji me dočekao u Sarajevu prilikom ročišta na kojem se odlučivalo o mom eventualnom izručenju u Hrvatsku. Tom je prilikom s mojim bratom doputovao i Josip Klemm, a inače Toni Brkić koji je prisustvovao tim viđenjima, i tom prvom u Doboju, je bio djelatnik zaštitarske kuće Klemm Security.

Klemm je otišao za Zagreb. Dogovarali smo se kako on garantira da će on i sudac član Optužnog vijeća, sudac Kvesić, odbaciti optužnicu i da će proglasiti tužitelja Miškovića neovlaštenim tužiteljem. Kada govorim o tome moram reći da u prvom tom suđenju je Vekić koji je bio moj connection s Krušlinom, garantirao da će Krušlin dovesti oslobađajuću presudu za mene i sve okrivljenike, ali da će, između ostalog, u obrazloženju donesti odluku da je Mišković neovlašteni tužitelj. U prvom suđenju je paket bio proglasiti tužitelja neovlaštenim tužiteljem i oslobađajuća presuda, a u drugom je bilo odbaciti optužnicu i proglasiti Miškovića neovlaštenim tužiteljem.

Drugi put smo se našli u Ribarskoj kući, svjedoci su Tadić, Zdenko Ostojić iz Međugorja, Toni Brkić moj zaštitar i gospođa Nataša koja je tada prvi put došla u BiH u pratnji osoblja do restorana. Treći put je gospodin Drago Tadić došao s gospodinom Vekićem, a ja sam bio u društvu Tonija Brkića, tu je bila Nataša ponovno, i Marko Kravić koji nas je dovezao svojim autom, koji je inače iz Ljubuškog.

Četvrti put je bio Drago Tadić, Vekić, Nataša i Toni Brkić. Svaki put smo razgovarali o tome što će i kakvu odluku će donesti. U međuvremenu sam se ja u BiH vidio zajedno s mojim bratom Zoranom posredstvom profesora Crnjca. Znam da je on brat od vlasnika hotela u Širokom Brijegu, u hotelu Park je organizirao mene i Kvesića. Mi se dogovaramo i Kvesić mi kaže da će biti uz Vekića i da će oni takvu odluku donesti i ja u tom priliku uručujem i optužnicu i neke dokumente koje je donesla Skupština kluba da to proučava i da ću mu to honorirati.

Susreti u BiH

Na jednom od susreta u mjestu Šije u tom restoranu Ribarska kuća sam gospodina Vekića obavijestio da sam uspostavio kontakt s Kvesićem i da sam dogovorio da će on biti uz njega i rekao da ću mu poslati 100 tisuća eura preko Tadića. Brata sam zamolio da Vlatki Peras da 100 hiljada eura, ona ih je predala Tadiću, Tadić je novac predao gospodinu Vekiću, a gospodin Vekić je 50 tisuća tog novca predao Kvesiću. Dogovor i prvi novac za koji će oni donijeti odbacivanje optužnice i proglasiti gospodina Miškovića neovlaštenim tužiteljem – govori Mamić.

Peti susret, tvrdi Mami na snimci, dogodio se u Banja Luci. Telefonski je, priča, dogovorio da Vekić i Nataša dođu u Banja Luku i da tamo provedu vikend.

– Došao sam u Banja Luku u društvu Marine, Zdenka Ostojića i Tonija Brkića. Rekao sam im da se smjeste u hotel Bosnu. Kad smo došli pred hotel Bosnu oko 7-8 navečer, onda im je Zdenko Ostojić prišao ispred hotela, a Toni Brkić je držao stražu da me nitko ne vidi u blizini jer sam znao da ako uđem u hotel da bi me slikali, a nisam htio ostavljati traga da na recepciji plaćam njihove troškove. Onda su oni otišli s njima pješke do restorana Mala stanica u blizini hotela Bosna. Taj restoran ima de facto tri etaže.

Večerali smo u razini zemlje pored šanka jedan stol, sjećam se da sam sjedio na visećoj stolici i Marina, da su Nataša i Vekić sjedili naslonjeni na naslonjač, a za drugim stolom su sjedili Zdenko Ostojić i Toni Brkić, moj zaštitar. Sjećam se da nas je netko s galerije restorana slikao na što smo intervenirali i rekli da ne koristi slike i da nas ne slika. Prepali smo se, a u podrumu restorana se nalazi toalet.

U jednom trenutku smo se Vekić i ja spustili u toalet gdje sam mu predao 5 tisuća eura za troškove boravka u Banja Luci. Oni su spavali u hotelu Bosna i mislim da se uvidom u prelaske granica svih tih osoba uspoređujući s danima i izvidima iz hotela Park i Bosna može utvrditi dan njihovog boravka u BiH i moji susreti s njima te naravno svjedoci koji su tome prisustvovali.

Mamić je nakon toga krenuo pričati o tome kako je sucima davao destke tiusća eura da mu osiguraju povratak jamčevine.

U dva navrata sam dao Vekiću po 10 tisuća eura za njega i gospodina Kvesića, još prije tih 100 tisuća eura o kojima sam govorio, jer mi je Vekić rekao da su njih dvojica članovi izvanraspravnog vijeća koje će donijeti odluku da se meni vrati oduzeta jamčevina od 7 milijuna kuna… koja je nezakonitom odlukom gospođe Draženčić, da se vrati uplatitelju.

Ona je donijela odluku da se vrati meni, drugostupanjsko vijeće pod predsjedanjem gospođe Vidak je potvrdilo odluku gospođe Draženčić nezakonitom… nisam bio uplatitelj ja nego Čedo Prodanović.

Kad je to USKOK shvatio uložio je žalbu i sud je donio novo rješenje da je novac stečen kriminalnim djelom i da se oduzima.

Kad sam tražio povrat novca osječkog suda, u izvanraspravno vijeće su imenovani Vekić i Kvesić. To mi je Vekić rekao i tražio novac, da je ugovorio s Kvesićem da mi se taj novac vrati. Kad se to nije desilo rekao je da ih je u tome spriječio, i da je imenovao novo vijeće, sudac Rašić znajući kakvu odluku namjeravaju donesti. Tako sam ja nakon sahrane u Osijeku na kojoj su svi bili prisutni, i Rašić i ja, a radilo se o sahrani gospodina Kovača, presreo gospodina Rašića i rekao da zašto to radi i mijenja već određeno izvanraspravno vijeće da bi spriječio vraćanje tih 7 milijuna kuna.

On se pravdao da će to izvidjeti i da nije kako ja govorim, a o Rašiću ću govoriti drugom prilikom i njegovoj važnosti za taj slučaj jer je bio uvezan s Cvitanom, tadašnjim državnim odvjetnikom i nadzirao je taj proces sa zamjenicom Cvitana. Vodio sam dijalog s Rašićem. Ponovno je uzeo novac od mene za to, nije se dogodila ta odluka, ali je novac zadržao kod sebe.

Mogu svjedočiti da sam 2018. godine, kad sam bio u BiH, preko Vlatke Peras organizirao  ljetovanje suca Vekića, Nataše i Ene u Rovinju u hotelu Monte Mulini i da sam mu poslao 10 tisuća eura u kunama, ne mogu se sjetiti preko koga, ali ćemo se sjetiti, da može platiti direktno troškove hotela da ne ostane trag.

Oni su dolje boravili mjesec dana, mislim da je trošak hotela bio preko 50 tisuća kuna – tvrdi Mamić na snimci.