NIJE ŠALA: Zagorci počeli piti vodu, čak 80 ih se otrovalo

25 srpnja, 2019 maxportal
Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Tijekom protekla tri tjedna osamdesetak ljudi potražilo je liječničku pomoć zbog trovanja zdravstveno neispravnom vodom iz lokalnog vodovoda izvorišta Vrbanščak i Bajsičnjak u Mihovljanu




Zavod za javno zdravstvo krapinsko zagorske županije potvrdio je za Zagorje.com da su prve analize uzorkovanje vode pozitivne i da su izvorišta zagađena, odnosno da u vodi ima bakterija puno više od dozvoljenih vrijednosti.

To se dogodilo zbog jakih pljuskova i jer je u vodu ušao mulj, a tada klor ne pomaže u čišćenju vode.

Osamdesetak ljudi unatrag tri tjedna potražilo je liječničku pomoć zbog trovanja zdravstveno neispravnom vodom iz lokalnog vodovoda izvorišta Vrbanščak i Bajsičnjak u Mihovljanu.

Pacijenti su imali probavne smetnje kao što su povraćanje, bolovi u trbuhu, proljev, a neki su bili i hospitalizirani na par sati, zbog primanja infuzije. Potvrdio je to za Zagorje.com u telefonskom razgovoru dr. Ivan Lipovac, voditelj Higijensko – epidemiološkog odjela Zavoda za javno zdravstvo Krapinsko – zagorske županije.

Zbog velikog broja oboljelih koji su potražili pomoć za svoje tegobe dr. Mohammed Safy, liječnik obiteljske medicine u ambulanti u Mihovljanu slučaj je prijavio Zavodu za javno zdravstvo KZŽ, upravo zbog činjenice da su svi njegovi pacijenti potvrdili da su pili vodu pa je sumnja pala na lokalni vodovod.

U Zavodu za javno zdravstvo KZŽ potvrdili su da su prve analize uzorkovanje vode pozitivne i da su izvorišta zagađena, odnosno da u vodi ima bakterija puno više od dozvoljenih vrijednosti. To se dogodilo zbog ovih jakih pljuskova i jer je u vodu ušao mulj, i tada klor ne pomaže u čišćenju vode.

– Jedino trajno rješenje je da se građani priključe na sustav Zagorskog vodovoda, iako znamo da postoji otpor. No, jedino tako ne riskirate nečiji život. Prokuhavanje vode nije trajno rješenje – rekao je dr. Lipovac.

Foto:Zagorje.com

 


Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •