Prodana je Nova TV: Vlasnici N1 kupili najgledaniju televiziju u Hrvatskoj

10 srpnja, 2017 maxportal
Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Iz Central European Media Enterprisesa (CME) u ponedjeljak su priopćili kako su za 230 milijuna eura prodali svoje medijske operacije u Hrvatskoj i Sloveniji tvrtki Slovenia Broadband, podružnici United Groupa te da očekuju da će transakcija biti dovršena do kraja godine.



U Hrvatskoj CME u svom portfelju posjeduje Novu TV, a u Sloveniji POP TV.  United Group u svom porfelju, između ostaloga, drži i N1 televiziju te Sport Klub.

Cijena transakcije, navodi se u priopćenju CME-a, doseže 230 milijuna eura, a zajednička operativna dobit prije deprecijacije i amortizacije (OIBDA) Nove TV i POP TV-a iznosila je za 12 mjeseci, do kraja ožujka 2017. godine, 13,8 milijuna dolara. “Ovo predstavlja transformacijski trenutak u povijesti CME-a. Uvijek smo imali sjajan skup imovine, a ova transakcija podcrtava trajnu privlačnost televizijskih kuća u regiji.

Kada bude okončana, ta će prodaja znatno ubrzati naše planove za smanjenje dugova”, poručio je jedan od izvršnih direktora u CME-u Michael Del Nin.  CME je medijska kompanija koja posluje na tržištima u šest zemalja središnje i istočne Europe koja obuhvaćaju oko 50 milijuna stanovnika.

Ranije jutros objavljeno je kako će United Group, telekomunikacijska i medijska grupa u vlasništvu američke investicijske kompanije KKR i EBRD-a, preuzeti od CME-a slovenski i hrvatski medijski portfelj.

U priopćenju KKR-a navodi se da portfelj imovine koji preuzima uključuje vodeće televizijske kanale u Sloveniji i Hrvatskoj, dvama gospodarstvima u kojima se od 2016. do 2018. godine očekuje rast bruto domaćeg proizvoda (BDP) veći od 2 posto. United Group nastavit će investirati u te kanale kako bi dodatno izgradio njihove lokalne proizvodne kapacitete i proširio njihov doseg izvan lokalnih tržišta.

U priopćenju se navodi i da je KKR uložio više od 8 milijardi dolara u telekomunikacijski, medijski i digitalni sektor na globalnoj razini te ima posebnu stručnost u pružanju potpore tvrtkama da rastu i razvijaju se u digitalno vrijeme. Od 1996. KKR je uložio u 58 tvrtki u tim sektorima u Europi, pa je na dan 31. ožujka 2017. imao više od 20 milijardi dolara investiranog dugoročnog kapitala.

“KKR ima listu medija i telekomunikacijskih tvrtki koje je podržao kako bi rasli u sadašnjem digitalnom ekosustavu. Ulaganjem u kvalitetne lokalne i međunarodne sadržaje, podržat ćemo timove United Groupa da nastave nuditi različite i privlačne sadržaje svim kupcima u regiji. KKR, EBRD i United Group usko će surađivati sa svim nadležnim tijelima kako bi osigurali glatku tranziciju u skladu s europskim standardima”, poručio je direktor u KKR-u Jean-Pierre Saad, u priopćenju u kojemu se navodi i da ova transakcija podliježe odgovarajućim regulatornim odobrenjima.


Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  


-->