DOKUMENTI! Škoro je agenciji koja mu radi ankete platio 80.892 kune

12 svibnja, 2021 maxportal
Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Kandidati za zagrebačkoga gradonačelnika predali su prva financijska izvješća. kandidat Domovinskog pokreta Miroslav Škoro u kampanji za gradonačelnika prijavio je nula kuna troška.



Državno izborno povjerenstvo (DIP) u na svojim mrežnim stranicama objavilo financijska izvješća političkih stranaka i pojedinaca za lokalne izbore. U prvim izvještajima koje su kandidati i stranke trebali podnijeti zaključno sa 7. svibnja, Miroslav Škoro,  kao kandidat za gradonačelnika,  prijavio je nula kuna troška. Sve rubrike su prazne

No Domovinski pokret je do 7.  svibnja prijavio troška kampanje od 176.326,35 kuna. Uz troškove pošte od 35.250 kuna i grafički i tiskarskih usluga u iznosu od 31.693 kuna, najviše su platili agenciji  Akter – public pod stavkom oglašavanje  – ukupno 80.892,16 kuna.

Ta agencija  vlasnik je telefonskog broja koji je Vesna Škare Ožbolt javno pokazala u HRT-ovoj emisiji Otvoreno:

“Firma koja zove s ovog broja, koja govori protiv mene i koja govori da radim sa Srbima, sutra će dobiti kaznenu prijavu. A netko od ovih ljudi ovdje je naručio tu anketnu agenciju.  Građani, ne nasjedajte na ove stvari jer ja sam jedini pravi izbor”, kazala je Škare Ožbolt, pokazavši na papiru telefonski broj 01/ 314 -1505.

Iz HAKOM-a su, na upit Državnog izbornog povjerenstva,  odgovorili  kako je “utvrđeno je da je broj  01/ 314 -1505 dodijeljen korisniku Akter Public d.o.o. Remetinečka cesta 9D”.

U presliku izvješću DIP-a koje objavljujemo navedeno je da je Domovinski pokret agenciji  Akter Public platio tri računa  – 30.259 kuna, 19.070 kuna i 31. 562 kuna. Ukupno 80.892,16 kuna

Kao adresa primatelja uplate naveden je Akter Publik,  Tratinska 27 u Zagrebu, no riječ je o tvrtki koja ima isti matični broj  kao i tvrtka koja je vlasnik spornog broja i koja je radile anket ze za Z1 televiziju pa je neupitno je da Akter Publik iz Tratinske i Akter Publik iz Remetinečke ceste ista tvrtka.

Ovdje se ne može ne primijetiti da ta agencija nije objavila anketu za Skupštinu Grada Zagreba, nego je su objavili  samo ankete za gradonačelnika Zagreba. Po toj anketi, koju su svi komentatori proglasili nevjerodostojnom, Škoro ide u drugi krug.

Budući da je anketa reklamirana na društvenim mrežama i da je u anketi Miroslav Škoro, a ne Domovinski pokret, logično bi bilo da se taj trošak prijavi pod stavkom Miroslav Škoro, a ne Domovinski pokret kao stranka i njihova lista za Skupštinu Zagreba.

M. Marković/Foto: pxll

 


Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •