Što se događa u Njemačkoj? Prazne su police u Lidlu, Kauflandu, Aldi, dm-u… Ima li razloga za paniku

2 kolovoza, 2021 maxportal
Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Prazne police u Lidlu, Aldiju, dm-u, Rossmanu i drugim trgovinama u Njemačkoj podsjećaju na vrijeme kad su trgovine imale problema s nabavkom  artikala zbog “lockdowna”, piše Fenixmagazin pozivaju će na njemački RTL.



Kupci se pitaju što se događa, a trgovci poručuju kako imaju problema s isporukom robe. Nekoliko je čimbenika koji sve otežavaju. Iznad svega, pandemija korone. Zbog higijenskih mjera koje se moraju poštivati ​​kako ne bi došlo do izbijanja virusa, rad u Kini, na primjer, protječe mnogo sporije.

Na prazne police u nekim trgovinama utjecala je i poplava u Njemačkoj. Na području Rhein-Main okruga u nekim poslovnicama Rossmanna, Lidla i dm-a nedostaje artikala, a voditelji trgovina od kupaca traže strpljenje.

Njemački RTL piše o problemu kojeg imaju trgovine u Njemačkoj

Prema pisanju”Chipa” u Duisburgu, u trgovini Kaufland, mnogi proizvodi trenutačno nisu dostupni iz “tehničkih razloga”. Posebno nedostaju proizvodi poput šampona, toaletnog papira, paste za zube, uglavnom artikli koje ljudi svakodnevno koriste.

Mnoga skladišta trgovina u poplavama pogođenim regijama su poplavljene, zbog čega je logistika stala. To utječe na cijeli lanac opskrbe. Međutim, kaos ne uzrokuju samo ekstremne posljedice oluje, već i globalna kontejnerska kriza.

Kik i Rossmann već su upozorili na slične probleme

Bez obzira radi li se o odjeći ili maskama FFP2, šefovi u Kiku i Rossmannu već su upozorili da će se kupci morati pripremiti za prazne police, a uskoro i za rast cijena. Razlog je taj što se roba skladišti u lukama u Aziji, u nekim slučajevima nedostaju važni transportni kontejneri, a njemački trgovci sada kupuju mnoge proizvode iz Azije. Veliki kontejnerski brodovi obično prevoze robu preko oceana u Njemačku.

Drugi problem je taj što su mjesta za dostavu potpuno popunjena, kao i kontejneri. Roba je ostavljena proizvođačima i ne može se preuzeti. Budući da potražnja stalno raste, a ponuda se smanjuje, povećavaju se i troškovi prijevoza.

– Nedostatak teretnih kapaciteta i kontejnera ima značajan utjecaj na njemačku trgovinu – objašnjava Raoul Roßmann, voditelj lanca drogerija Rossmann, u intervjuu za “Handelsblatt”.

Volker Treier, šef vanjske trgovine Njemačke trgovačko-industrijske komore, upozorava kako će se njemačko gospodarstvo suočiti sa značajnim problemima.


Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •