10 stvari o BMW-u Serije 3 (G20), sedme generacije, koji dolazi na jesen

16 kolovoza, 2018 maxportal
Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Nova Trojka, umanjenica Serija 5, malo veća, osjetno prostranija, čvršća i dinamičnija od aktualne, bit će zvijezda salona u Parizu, hibridna verzija stiže 2019., a električna 2020. Odbrojavanje je počelo…



 Autor: Željko Marušić/autoportal.hr

Dolazak novog BMW-a Serije 3 uvijek je poseban događaj za ljubitelje bavarske marke, a model još uvijek aktualne šeste generacije F30 oduševio nas je na testu već na početku karijere. Dok se posljednje isporuke prodaju po zanimljivim akcijskim cijenama, uvelike se sprema model sedme generacije G20, koji će biti jedna od zvijezda salona u Parizu, od 4. do 14. listopada ove godine, Pogledajte i sljedeći video.

Već smo ga najavili, a potom i temeljitije opisali. na našem se tržištu očekuje krajem godine. Bit će to udar na aktualne modele Mercedes-Benza C-klase i Audija A4 te će ubrzati njihovo unapređenje i pomlađivanje. Cijene? Čekajte malo, objavit ćemo ih na jesen.

Pročitajte 10 zanimljivih teza o tom modelu:

1. BMW Serije 3 nasljednik, slavne Serije ’02 dosad je imao vrlo uspješnih šest generacija: E21(1975. – 1983.); E30 (1982. – 1994.); E36 (1990. – 2000.); E46 (1998. – 2007.); E90 (2005. – 2013.); F30 (2012. – 2018.).cm.

2. Na jesen stiže potpuno novi model Serije 3 sedme generacije (G20), koji će zadržati osnovni stil sadašnjeg modela, ali će u osnovi biti potpuno nov, Tehnološki prvoklasan, nabijen visokom tehnologijom. Na proljeće 2019. dolazi karavan (G21), a krajem godine i Gran Turismo (G34). Za kinesko se tržište planira verzija s rastegnutim međuosnim razmakom (G35).

3. Napravljena je na BMW-ovoj modularnoj platform CLAR (Cluster Architecture) za uzdužno ugrađen motor te pogon straga ili 4×4, plug-in hibridni i električni pogon, koju je 2015. uvela  Serija 7 sedme generacije. ‘Pametna’ struktura je sastavljena kombinacijom čelika visoke (HTS), ultravisoke (UHTS) čvrstoće, duraluminija i ugljičnog kompozita, koji će uz blago povećanje gabarita smanjiti masu do 55 kg, a čvrstoću povisiti za 30 posto.

4. Dužina će porasti na 467 (+4,5), širina na 186 (+5), a visina će se smanjiti na 141 (-2). Uz bitno povećanje širine (tri posto), povećanju komfora najviše će pridonijeti povećanje međuosnog razmaka na 285 (+4) cm. Zbog činjenice da je i dosadašnji obujam prtljažnika od 480 litara OK te da je prioritet povećanje komfora na stražnjim sjedala, ‘gepek’ će porasti minimalno, na 485 litara.

5. Tehnološku perfekciju pokazuje koeficijent otpora zraka 0,24 postignutom uz zadržavanje prepoznatljivih ‘bubrega’ na nosu. Za to je trebalo ugraditi pokretne žaluzine na otvore na maski, kako bi se njihovim zatvaranjem smanjio otpor zraka. Aerodinamici, a i ‘groundforceu’ pri visokom brzinama, doprinijet će oplata podnice (Venturijev efekt), a sve će biti melem za poboljšanje performansi i stabilnosti te smanjenju potrošnje goriva i štetnih emisija.

6. Benzinski modeli, svi turbo s direktnim ubrizgavanjem: 318i/140 KS (3-cilindraš 1.5), sa 6-stupanjskim ručnim i 8-stupanjskim automatskim mjenjačem, stražnji pogon; 320i/204 KS (4-cilindraš 2.0), sa 6-stupanjskim ručnim i 8-stupanjskim s automatskim mjenjačem, stražnjim i integralnim pogonom (xDrive), 320i Efficient Dynamics/170 KS (4-cilindraš 2.0), sa 6-stupanjskim ručnim i 8-stupanjskim automatskim mjenjačem i stražnjim pogonom; M340i/360 (6-cilindraš 3.0), s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem i integralnim pogonom (xDrive).

7. Dizelski modeli, svi turbo s direktnim ubrizgavanjem: 318d/150 KS (4-cilindraš 2.0), sa 6-stupanjskim ručnim i 8-stupanjskim s automatskim mjenjačem i stražnjim pogonom; 320d/204 KS (4-cilindraš 2.0), sa 6-stupanjskim ručnim i 8-stupanjskim s automatskim mjenjačem, stražnjim i integralnim (xDrive)pogonom; 325d/231 KS (4-cilindraš 2.0), ), s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem i integralnim pogonom (xDrive); M340d/320 KS (4-cilindraš 2.0), ), s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem i integralnim pogonom (xDrive)

8. Hibridni pogon: 325e iPerformance, benzinski 4-cilindraš 2.0 + elektromotor, ukupno 260 KS; s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem i integralnim pogonom (xDrive); otvoreno je pitanje verzije 330e iPerformance s 282 KS..

9. Električna verzija BEV ugrađivat će se u novi crossoverski model koji će zamijeniti serije 3 GT i 4 Gran Coupe, s dva elektromotora (za prednje i stražnje kotače) 130 kW svaki, s litij-ionskim baterijama od 65 kWh i autonomijom većom od 300 km. Na tržištu se očekuje 2020.

10. Uz sve ‘hi-tech’ sustave asistencije vozaču BMW ConnectedDrive, do razine poluautonomne vožnje, nakon Serije 5 i nova Trojka dobiva ‘pametni’ sustav Start&Stop, koji prepoznaje kad se isplati, a kad ne ugasiti motor. U standardnoj su opremi glavna LED svjetla, u matričnoj tehnologiji, koja mogu birati mjesta koja će osvijetliti, a koja zatamniti, a efektivni je doseg povećan na 500 m.

Novi BMW Serije 3 (G20) upravno prolazi finalna testiranja na slavnom Ringu.

Ilustracija: Motor1 Rende


Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  


-->