Nova samostalna izložba Sonje Đurić

26 kolovoza, 2021 maxportal
Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Prvoga rujna ove godine u zagrebačkoj knjižnici August Cesarec, Radauševa 7, suvremena hrvatska likovna umjetnica slikarica Sonja Đurić predstavlja se s novom samostalnom izložbom ulja velikih formata – Stvarno nestvarni svijet.



Ovo je njena deveta samostalna izložba, a bit će otvorena do tridesetoga rujna.

O nadahnutom slikarstvu Sonje Đurić, o kompleksnom opusu gdje se izravno ili neizravno dodiruju figuracija i nefiguracija,skladno uklopljene u jedan,jedinstveni izraz,o nizu motiva koji se logično izmjenjuju na štafelaju, o autorskom inzistiranju na tehnici ulja na platnu,moramo istaknuti u prigodi svakog nastupa,sudjelovanja na izložbama.

Najnoviji ciklus ulja na doista velikim formatima platna ( veliki je format doista rijedak u aktualnoj produkciji i stoga je ova izložba još zanimljivija i izazovnija) tretira u poznatom izrazito kolorističkom odmjerenom pristupu niz motiva koji se doimaju kao sastavnica između stvarnog i nestvarnoga svijeta.

Tu sastavnicu čine i detalji prirode,vode,livade,šume,močvare,drveće ali i niz apstraktnih formi,neobičnih simbola,konstruiranih bojom,koji jesu očito,paralelni ili alternativni svijet ,onostrani svijet.

Sonje Đurić: Konačno kiša

Ta dva svijeta, istodobno i udaljena i različita i svijetovi koji se i dodiruju i prožimaju,to nesvakidašnje zajedništvo vidljivoga i nevidljivoga u središtu je slikarske pozornosti Sonje Đurić.

Niz ovih ulja obilježen je i jasnim prisustvom energije koja se rasprostire cjelinom platna,to je energija koja na trenutke miruje ili se tek minimalno giba ili se u drugim prigodama na idućim slikama osjeća snažan energetski naboj koji doista vrije ispod same površine.

Ulja Stvarno nestvarnoga svijeta slikarice Sonje Đurić značajan su doprinos aktualnoj slikarskoj produkciji. Riječ je o izrazito originalnom autorskom djelu,specifična produhovljena izraza.

Miroslav Pelikan/Foto: press

 


Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •