Savjeti liječnika: Izbjegavajte ovu hranu ako hodate radi mršavljenja

25 ožujka, 2021 maxportal
Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Hodanje može smanjiti rizik od srčanih bolesti, moždanog udara pa čak i nekih vrsta karcinoma. Samo 20 minuta hodanja dnevno može sagorjeti više od 110 kalorija i smanjiti rizik od rane smrti za 30 posto.



Ako želite maksimalne blagodati šetnje, važno je i hraniti se odgovarajuće prije nego što krenete hodati. Obiteljska liječnica Tanuja Sharma kaže kako bi se trebali fokusirati na puno raznolikog povrća. 

Također savjetuje koje namirnice izbjegavati. Prvenstveno su to mliječni proizvodi, a trebali bi smanjiti i konzumaciju mesa, piše Eat This

“Razlog tome je taj što se meso i mliječni proizvodi puno prerađuju tijekom proizvodnje. Koriste se hormoni, konzervansi i pesticidi. Mnogo toga može u osnovi utjecati na naš imunitet i nanijeti puno negativnih posljedica po naše zdravlje”.

Ako se upuštate u rigoroznu šetnju, ona preporučuje da pojedete 30 do 90 minuta prije odlaska. Izvrsne opcije su zobene pahuljice, orašasti plodovi, banane i granola pločice.

Inače, prema Sharmi, savršeni obrok čini 50% povrća u raznim bojama, 25% ribe ili nemasnog mesa, a konačnih 25% treba biti cjelovite žitarice.

Također biste trebali pravilno hidratizirati. Kako biste bili sigurni da pijete dovoljno vode svoju kilažu podijelite na pola i tome dodajte unce i jednostavno preračunajte u litre. Dakle, ako netko ima 130 kilograma, trebao bi svakodnevno piti 65 unci vode, odnosno oko 2 litre vode. 

Još nekoliko savjeta za hodanje:

  • Treba hodati brzo kako bi potaknuli topljenje masti i ubrzali rad srca
  • Ne treba hodati s bučicama u rukama, od njih nema nikakve koristi i riskirate ozljedu ramena
  • Ne radite prevelike korake, tako narušavate vlastitu ravnotežu, nestabilni ste i svaki puta kada zakoračite morate “zakočiti”
  • Hodajte u grupi jer podrška pomaže pri gubljenju i održavanju zdrave kilaže

Megy M. /Foto: pixaby

 


Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •