JE LI MOGUĆE? Talijanka kažnjena zbog brzine od 703 km/h! Kazna je astronomska

20 srpnja, 2020 maxportal
Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Policijski radar u Anconi izmjerio je brzinu od rekordnih 703 kilometara na sat, a koju je navodno postigla jedna Talijanka svojim Ford Focusom



Kako piše austrijski Kronen Zeitung, prenoseći talijanski portal Autopassionati, vozačica je uhvaćena u mjestu Offagna u području u kojem je maksimalna dozvoljena brzina 70 kilometara na sata.

Nadležne vlasti, pak, nisu preispitale kako je moguće da je žena upravljala automobilom pri brzini koju dostižu putnički avioni te su joj napisale kaznu u iznosu od 850 eura.

Na ovaj bizarni događaj putem društvenih mreža je ukazao bivši gradski vijećnik Giovanni Strologo koji je od vlasti zatražio da još jednom preispita utemeljenost kazne za prebrzu vožnju.

Talijanski automobilistički portali su izvijestili da je rekordna brzina izmjerena zbog neispravnosti policijske kamere te da najbrži Ford Focus maksimalno može ‘potegnuti’ 250 kilometara na sat.

 

Stručnjaci ne isključuju mogućnost da je ovdje presudnu ulogu odigrao uređaj koji služi za ometanje radra, tzv. radar jammers i laser jammers/scramblers, koje vozači ugrađuju u vozila.

Funkcija uređaja je da pri nailasku na policijski detektor brzine emitiraju elektromagnetske valove koji ometaju rad detektora brzine, uzrokuju naizmjence viša i niža očitanja brzine vozila od stvarne brzine.

Sigurni su da vozačica nije vozila brzinom koja piše u sudskom rješenju, ali je moguće da je  koristila ometač radarskog detektora brzine koji je ‘šokirao’ policijski radar pa je pokazao brzinu od 703 km/h.

Najveća dopuštena brzina na talijanskim prometnicama iznosi 150 kilometara na sat i to na autocestama s tri prometna traka i gdje postoji sustav za nadzor brzine. Na ostalim dijelovima autocesta dozvoljena je maksimalna brzina od 130 kilometara na sat, a u slučaju kiše ograničenje je do 110 kilometara na sat.

Megy M. /Foto: press

 


Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  


-->