“Na spornoj slici sam ja, Aca iz Beograda, a ne državna odvjetnica iz Hrvatske”

veljača 28, 2020 maxportal
Share Button

Nakon što je predsjednik Nacionalnoga sindikata policije Nikola Kajkić objavio kako se na fotografiji s planinarenja, sa zastavom Srbije u rukama, nalazi zamjenica zagrebačkoga Općinskog državnoga odvjetnika Gordana Knaus, s više adresa stigli su demantiji te informacije.



“Na toj slici smo gospođica Aleksandra Stiković i ja. Mi smo razvili zastavu Srbije na vrhu Aconcagua. Gospođica Knaus nije s nama išla do vrha, već se u jednome trenutku vratila do kampa Berlin, a mi smo se popeli do vrha”, rekao nam je u telefonskom razgovoru srbijanski planinar Zoran Kovljenić o slici koja je nedavno na društvenim mrežama izazvala brojne negativne komentare, a nakon što je predsjednik Nacionalnoga sindikata policije Nikola Kajkić objavio kako se na slici sa zastavom Srbije u rukama nalazi zamjenica zagrebačkoga Općinskog državnoga odvjetnika Gordana Knaus, piše Jutarnji list.

Da se na slici ne nalazi zagrebačka tužiteljica potvrdila je srbijanska alpinistica Aleksandra Stiković.

“Na toj slici sam ja osobno, 13. veljače 2009., a znam i točno vrijeme… na vrh smo se oko 14 sati popeli nas dvoje, Zoran i ja. Gordana nije niti stigla do vrha jer ju je vodič morao vratiti”, potvrdila je za Jutarnji list Stiković.

Status koji je na svojemu profilu na Facebooku objavio 22. veljače Kajkić je tužiteljicu prozvao zbog podizanja srbijanske zastave, a što je odmah doveo u vezu i s tvrdnjama da Državno odvjetništvo opstruira istragu ratnih zločina na Ovčari.

“VJEROVALI ILI NE… GORDANA KNAUS zamjenica općinskog državnog odvjetnika u Zagrebu. U organizaciji UDRUGE VOJNIH INVALIDA SRBIJE… planinarila je i osvajala vrhove na području Južne Amerike, jedan od osvojenih vrhova ovjekovječila je postavljanjem zastave R. Srbije (vidi sliku).. PA SE MI ČUDIMO KAKO BATINANJE ZAROBLJENIKA DO SMRTI U HANGARU NA OVČARI NIJE RATNI ZLOČIN?? PA NIKADA I NEĆE BITI KADA OVAKVI ZASTUPAJU OPTUŽBU??”

Nakon što je Kajkićevu objavu prenio niz portala, pojavili su se demantiji, no Kajkić se dva dana kasnije očitovao na njih, ostajući pri svome.

“S obzirom na to da se pojavila prijava gdje G. K. negira da je planinarila u Južnoj Americi 2009., i da je planinarila s PD-om Pobeda, u daljnjem tekstu dostavljam link PLANINARSKOG DRUŠTVA POBEDA IZ BEOGRADA, iz kojeg je vidljivo da je sve ono što je meni dostavljeno od dobro upućene osobe, doista istinito. Sa slika možete usporediti da se radi o dotičnoj osobi G.K. Nema greške, nema potrebe za cenzurom, samo istina!

Doista je čudno da portal Faktograf zaštitnički piše tekst prozivajući me, molim da se prije toga upoznaju s događajem na web stranici PD Pobeda Beograd, njihovom Facebook profilu, kao i profilu članova društva gdje sve piše…Naši stari bi kazali… AKO KOZA LAŽE, ROG NE LAŽE….

Ps. Da je ovu beogradsku pustolovinu organizirao, odnosno financirao, za sve, i veterani rata Srbije i njihovi invalidi, čitajte iz odlomka njihovog teksta… Dio teksta iz zahvale PD Pobeda:

“Dalje, da se zahvalimo i spomenemo one bez čije pomoći ovaj put nikako ne bi mogao biti realiziran (čitaj, dali su pare): Frigomeks, Jezička radionica Altamont, Taš 011 nekretnine d.o.o., Citinet, Negast d.o.o., Udruženje ratnih vojnih invalida Srbije, Diamed d.o.o., Sportski savez invalida Srbije, Rigroup doo, Pokret veterana Srbije, Cmok, Grahovo.net i Miror Studio”, naveo je Kajkić u postu koji je objavio 24.veljače.

Objava beogradskog planinarskoga društva Pobeda, na koji je Kajkić stavio link, dnevnik je uspona na vrh Aconcagua između 28. siječnja i 20. veljače 2009., a u dnevniku se navodi da je “Goga odustala od uspona zbog hladnoće” te da su se “na vrh popeli samo Soko i Aleksandra”.

“Do Indepedencije (srušena kolibica na visini od 6000 m), odustali su još Edo, vrlo iskusni planinar, i Goga zbog hladnoće, navodi se na stranicama planinarskoga društva Pobeda, upravo za datum 13. veljače 2009.

ODGOVOR IZ DORH-a

Nakon i ovoga, drugoga, Kajkićeva posta reagiralo je na službenim stranicama DORH-a i zagrebačko Općinsko državno odvjetništvo demantirajući da je njihova tužiteljica na slici sa zastavom Srbije u rukama.

“Općinsko državno odvjetništvo u Zagrebu odgovara na nekoliko zaprimljenih upita novinara te, u cilju točnog i istinitog informiranja, objavljuje kako nije točna objava Nikole Kajkića na Facebook profilu u kojoj navodi “da se zamjenica općinskog državnog odvjetnika u Zagrebu Gordana Knaus u organizaciji Udruge vojnih invalida Republike Srbije penjala na azijske vrhove, gdje je uspon ovjekovječila slikom zastave Republike Srbije”.

“Imenovana zamjenica općinskog državnog odvjetnika u Općinskom državnom odvjetništvu u Zagrebu nikada nije putovala u organizaciji Udruge vojnih invalida Republike Srbije, niti se ona nalazi na fotografiji sa srpskom zastavom, kako je to objavio Nikola Kajkić. Spomenuta zamjenica je 2009. godine uplatila aranžman organiziranog planinarenja na planinu Aconcagua (Argentina, Južna Amerika), u organizaciji planinarskog kluba iz Republike Srbije Extreme summit team.

Do vrha spomenute planine nije došla i nije isticala zastavu nijedne zemlje.

Slijedom svega navedenog, objava Nikole Kajkića predstavlja netočno informiranje, i to iz njemu znanih razloga, ali i internetskih portala koji su prenijeli njegovu objavu bez provjeravanja informacije, kako to nalažu profesionalna pravila i odredbe relevantnih zakona u Hrvatskoj”, objavilo je Državno odvjetništvo.

Gordana Knaus, zamjenica zagrebačkoga Općinskog državnoga odvjetnika, angažirala je odvjetnike Dubravku Krklec i Matu Matića te zatražila objave isprike i ispravaka na svim portalima koji su prenijeli informaciju, a neki od portala tu vijest su već uklonili.

M. Marković/Foto: pobeda.rs/ Facebook

 

Komentari
Share Button