Večernji list se ispričao Thompsonu zbog intervjua s Dankom Derifaj

9 ožujka, 2022 maxportal
Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Večernji list objavio je demanti i ispričao se  Marku Perkoviću Thompsonu zbog neistina u razgovoru s novinarkom Dankom Derifaj. Večernji je objavio da “Thompson nije prisvojio nikakve kvadrate niti je to učinio na nelegalan način, kake to sporni tekst izričito tvrdi”.



“Nakon što je 21. veljače 2022. godine u  Večernjem listu, na stranici i na portalu Večernjeg lista, objavljen tekst pod naslovom Danka Derifaj: ‘Dobila sam prijetnje jer sam radila svoj posao, ukazala sam kako zakoni ne vrijede jednako za sve u redakciju je stigao dopis Davorina Karačića, odvjetnika Marka Perkovića Thompsona koji sukladno Zakonu o medijima i Zakonu o elektroničkim medijima traži ispravak navedenog članka.

Njegov dopis prenosimo u cijelosti:

“Na internetskom portalu (Večernji list) od dana 21. veljače 2022. godine objavljen je članak pod naslovom “Danka Derifaj: Dobila sam prijetnje jer sam radila svoj posao, ukazala sam kako zakoni ne vrijede jednako za sve” čiji autor je Mia Buva a u kojem članku su iznesene netočne informacije koje imaju klevetnički sadržaj odnosno u članku je navedeno:

‘Prošle je godine najviše pažnje privukla njezina reportaža o nelegalno prisvojenim kvadratima pjevača Marka Perkovića Thompsona’,te je kroz pitanje Danki Derifaj također netočno navedeno:

‘Jednim prilogom ste stali na žulj i Marku Perkoviću Thompsonu otkrivši nelegalne kvadrate kaskadne zgrade na splitskom Žnjanu koje si je pjevač pripisao’.

Predmetni navodi su netočni. Naime, Marko Perković Thompson nije prisvojio nikakve kvadrate niti je to učinio na nelegalan način, kake to sporni tekst izričito tvrdi.

Naime, iz izvatka iz zemljišne knjige, zk.ul. br. 17230, k.o. Split za nekretninu koja se nalazi na zkč.br.44/2 površine 4162m2, vidljivo je kako je Marko Parković upisan kao suvlasnik predmetne nekretnine u dijelu 339/9551.

Iz očitovanja Općinskog suda u Splitu Ureda predsjednika suda od 01. rujna 2021. proizlazi da su isprave na temelju kojih su izvršen upisi u zemljišnu knjigu glede predmetne nekretnine ispunjavale materijalne pretpostavke za upis u zemljišnu knjigu. Iz navedenoga proizlazi da je Marko Perković suvlasništvo predmetne nekretnine stekao na zakonom propisan način dakle pravnim poslom te da je na način predviđen zakonom uveden u posjed predmetne nekretnine.

Iz navedenoga dakle proizlazi da ,’kvadrati’ koje spominje sporni članak nisu ,,nelegalni” nit ida je suvlasništvo na opisanom nekretninom Marko Perković stekao na nelegalan način. Slijedom svega navedenoga, a u skladu s čl. 40 st. 1 Zakona o medijima (NN 81/13), u svezi s čl. 41 st. 1, st.4 i čl. 42 Zakona o medijima, tražim da se na isti način i na istom mjestu, u prvom slijedećem izdanju objavi ovaj ispravak netočnih i neistinitih informacija uz ispriku mojoj stranci”, naveli su u dopisu.

Vecernji.hr je sukladno zahtjevu odvjetnika Karačića objavio ispriku.

Megy M. /Foto: press


Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •