Zašto ne mogu navijati za Đokovića! Najbolji je, ali mrzim ga kao da je fašist. Evo zašto

16 srpnja, 2021 maxportal
Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Tekst indijskog novinara Shyam Kamal u njegovoj kolumni s portala Sportskeeda bio je brutalno iskren i nije najbolje odjeknuo u srpskim medijima.



U tekstu pod naslovom ‘Zašto ne mogu biti navijač Novaka Đokovića‘, Kamal objašnjava animozitet koji osjeća prema najboljem tenisaču svijeta.

“Malo je reći da nisam navijač Novaka Đokovića. Ali ima jedan bolji način da oslikam svoje osjećaje. Da moram birati jednog igrača da igra tenis za moj život, ne bih odabrao Đokovića iako znam da mi je on najbolja šansa da ostanem živ”, započinje svoj tekst Kamal.

“Iako moram priznati da je Đoković vjerojatno najbolji tenisač svih vremena mrzim ga kao da je fašist. Zašto? Zato što je njegova majka Dijana 2008. godine rekla ‘kralj je mrtav, živio kralj’ nakon Đokovićeve pobjede protiv Federera u Australiji 2008. godine.

I 13 godina kasnije kada sam vidio njegovo ime ispisano na listi pobjednika Wimbledona prisjetio sam se s koliko ga strasti mrzim. Ali on je i dalje ovdje, dostigao je Federera i Nadala i sve je na njegovoj strani. I bit će sve bolji i bolji”, dodaje Kamal.

“Kako je Đoković postao najbolji? Vidjeli ste u finalu Wimbledona posljednji poen. Igrao je 11 udaraca pri vodstvu 2:1 u setovima i 5:3 u četvrtom protiv jednog Mattea Berrettinija i čekao je da on pogriješi. To je dobar potez, ali tko voli takav tenis?

Dugo sam razmišljao zašto ga toliko mrzim. Vjerojatno zbog hladnokrvnosti i tog ‘mrtvog stila’.

Ako ste navijač Nadala i Federera imate što voljeti. Đoković je najbolji i previše je dobar da biste bili uzbuđeni oko njega. Nepobjediv je. Ako zvučim ogorčeno, to je zato što jesam. To je priroda navijača koji podupiru one koji više nisu najbolji. Ali neka vas to sve ne odvrati od činjenice da je Novak Đoković glavom i ramenima iznad svih koji su igrali ovu igru. Statistički, naravno”, zaključuje Kamal.

Foto:Afp


Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •